Kdijkman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weer bundel op!

2e maand op rij dat ik een berichtje krijg dat mijn bundel op is terwijl er volgens de app nog voldoende bundel over is! Vorige maand al ruim €100,- extra moeten betalen, was ik deze maand nie van plan! Graag een oplossing anders zeg ik bij deze mijn abonnement per direct op.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Kdijkman ,
Welkom op ons forum, hier kunnen klanten elkaar helpen en houden wij een oogje in het zeil dat het allemaal goed gaat. Om een antwoord op je vraag te krijgen, zijn er gegevens nodig die privé zijn. Anderen kunnen dus niet je gegevens inzien en controleren. Als er teveel kosten in rekening zijn gebracht doordat je je tegoed niet kon zien, dan is dit gecorrigeerd op de incasso van de afgelopen rekening. Dat is ons streven. Onze collega's willen graag met je kijken of en hoe een en ander is verrekend. Neem even contact op via een Facebook Privébericht of nog sneller via onze 24/7 chat. Alle mogelijkheden om met ons in contact te komen staan op deze link vermeld.

Succes en groetjes, Per

Bekijk in context

3 Reacties 3
Kdijkman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmorgen gebeld met vodafone. Geklaagd over het slecht werken van de app en de extra kosten van vorige maand. Resultaat! Extra kosten worden verrekend en voor deze maand een extra bundel van 500mb!! Ik zeg: Vodafone, super opgelost!! Niet anders gewend van jullie!!
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Kdijkman ,
Welkom op ons forum, hier kunnen klanten elkaar helpen en houden wij een oogje in het zeil dat het allemaal goed gaat. Om een antwoord op je vraag te krijgen, zijn er gegevens nodig die privé zijn. Anderen kunnen dus niet je gegevens inzien en controleren. Als er teveel kosten in rekening zijn gebracht doordat je je tegoed niet kon zien, dan is dit gecorrigeerd op de incasso van de afgelopen rekening. Dat is ons streven. Onze collega's willen graag met je kijken of en hoe een en ander is verrekend. Neem even contact op via een Facebook Privébericht of nog sneller via onze 24/7 chat. Alle mogelijkheden om met ons in contact te komen staan op deze link vermeld.

Succes en groetjes, Per
Thubaut1986

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb hier al enkele maanden last van, heb al meerde malen gebeld maar heb er nog steeds last van, en nu nog steeds, regelmatig data blokkade gehad en zelfs na de blokkade bleven de kosten buiten de bundel omhoog gaan!
Het liefste zeg ik mij Abbo op wand over de internet dekking ben ik ook erg ontevreden , maar deze loopt nog een jaar en afkopen kan ik mij niet veroorloven

Gr. T.masset
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic