jjohnism

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Weer app widget van AccuWeather blijft zich vernieuwen na update 5.0 ??

Update: door

Na de upgrade naar 5.0 op mijn Note3 blijft de widget van de weerapp zich steeds vernieuwen.
Fabrieksinstellingen terugzetten helpt niet.
Cache leeg maken helpt maar even.
Ik heb zelfs 5.0 opnieuw laten plaatsen maar ook dat helpt niet. Je ziet het plaatje zich steeds herhalend vernieuwen.
Samsung en Vodafone hebben geen oplossing.
Na de upgrade naar 5.0 op mijn Note3 blijft de widget van de weerapp zich steeds vernieuwen.
Fabrieksinstellingen terugzetten helpt niet.
Cache leeg maken helpt maar even.
Ik heb zelfs 5.0 opnieuw laten plaatsen maar ook dat helpt niet. Je ziet het plaatje zich steeds herhalend vernieuwen.
Samsung en Vodafone hebben geen oplossing.
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi! jjohnism,

Ik zie dat nog niemand op je vraag heeft gereageerd. Is het inmiddels al opgelost? Laat je het ons weten of dit probleem is verholpen of niet, fijne avond.
jjohnism
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is niet opgelost maar ik heb de app uitgeschakeld.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Vervelend om te horen jjohnism dat en reset ook niet heeft geholpen! Uiteindelijk zou dat en oplossing moeten zijn maar blijkbaar zit dit probleem goed vast in de software...
Kon je ook via de instellingen van de gewone weer app niet gebruiken als oplossing of handmatig en nieuwe plaats invoeren. Is dit probleem ook na te doen bij andere steden zoals Amsterdam, Maastricht of Eindhoven?

Lastig maar de software is goed gebugt. Ben je al langs en Samsung Service Center geweest?
jjohnism
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar ben ik geweest en die gaven aan dat Vodafone de enige was welke 5.0 op de Note3 zet en dat dit de nodige problemen geeft. Zij hebben de oude software teruggezet. Dan doet de app het gewoon. Inmiddels staat 5.0 er weer op en is het probleem weer terug. Daarom heb ik die app uitgezet omdat verwijderen niet kan omdat hij standaard op het toestel zit.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
De app is inderdaad standaard meegeleverd door Samsung op ieder Galaxy toestel. Balen dat dit het geval is... Er zijn gelukkig wel en aantal andere apps die de gebroken versie op je toestel kunnen vervangen! Zoals: AccuWeather voor Android - Yahoo Weer - The Weather Channel.

Mocht en toekomstige update dit probleem hebben verholpen hoor ik het graag van je terug jjohnism.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic