Eduardo500

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Wederom zeer slechte ervaringen met Dynalogic!!

Zat met smart op nieuwe telefoon te wachten. Alles prima en duidelijk afgesproken qua levering halve dag vrij genomen et. etc.  
Natuurlijk hebben zij het druk maar voor de deur staan een foto maken ZONDER aan te bellen en dan zeggen dat ik niet thuis was 
is echt on acceptabel, maar ja wat kun je er als particulier aan doen? Helemaal niets, je staat in je hemd maar ik hoop echt dat Vodafone stopt met Dynalogic. Dit is niet de eerste keer, echt het zijn schurken. Dit is wel duidelijk wanneer je de reviews leest. 
Ik snap niet dat Vodafone met dit bedrijf geassocieerd wil worden.

 

En een simpele klacht indienen op de site van Vodafone werk ook al dagen iet meer!!
"Deze pagina doet het niet, we gaan ermee aan de slag. misschien kun je het later nog eens proberen"   

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja, toestel ontvangen en een tegemoetkoming.  

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Eduardo500 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard heel vervelend hoe dit gaat en je bent niet de eerste die een klacht heeft over Dynalogic, jammer genoeg. Wel goed dat je het hier plaatst want dan kunnen ze er iets mee bij Vodafone. Een klacht indienen via de website van Vodafone kan wel hoor, ik heb hier de pagina voor me om een e-mail te sturen via de website en ik kan die ook gewoon versturen. Bekijk je dan ook deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/ 

In ieder geval, je hebt je punt hier gemaakt dus iemand van Vodafone zal het oppakken en aan de betreffende afdeling doorgeven. 

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen, jij ook bedankt voor je toelichting. Ik ga Vodafone zeker op de hoogte stellen. 
Wat ik niet begrijp is waarom Vodafone dit zelf niet doen i.p.v. het uit te besteden aan deze schurken. Natuurlijk is het duurder maar het is qua service echt een verbetering. Ik schrijf schurken omdat ik nog niet een positieve review van dit bedrijf ben tegengekomen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Eduard0500,

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat je hier net heel erg blij van wordt. Zeker als je al op een bestelling zit te wachten en ze vervolgens niet aan de deur komen.
Heb je via onze website al een klacht ingediend? Via de website van Dynalogic kun je eventueel ook een klacht indienen: https://www.dynalogic.nl/op-en-of-aanmerkingen/
Is het toestel inmiddels geleverd of heb je hiervoor al een nieuwe afspraak gemaakt? Als het goed is, heb je vanuit Dynalogic hierover een mail ontvangen. 

Ik ga je feedback over Dynalogic intern aangeven. Namens Vodafone mijn excuses voor het ongemak! 
 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi Edwin,

Goed dat je dit controleerd! 

Voordat ik gegevens erbij mag pakken in systemen, dien ik te verifieren met wie ik te maken heb.
Dit doen wij om fraude te voorkomen. 
Via ieder kanaal dat je contact opneemt, vind er een verificatie plaats.

Om dit issue op te lossen, heb ik je gegevens nodig.

Groet,
Steven

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens @Eduardo500.
Helaas krijg ik ook dezelfde foutmelding. Ik heb hiervoor een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit issue/ onderzoek staat bekend onder incident 10204377. Mijn collega's van de technische dienst zullen hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je. 

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Denk dat je op de verkeerde topic hebt gereageerd.
Deze Topic is wat mij betreft gesloten. Openstaande topic is "ben even niet bereikbaar" 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie het inderdaad. Excuses! Ik zal daar mijn bericht ook even posten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels wel al je toestel ontvangen en een klacht ingediend @Eduardo500?

Eduardo500
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ja, toestel ontvangen en een tegemoetkoming.  

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Gelukkig! Dat is fijn om te horen! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic