RobertKoopman

Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes

Website via Vodafone 4G niet bereikbaar

De website www.synology-forum.nl is via 4G van Vodafone niet bereikbaar.
Andere mobiele netwerken hebben er geen problemen mee.
Ook via een vaste vaste verbinding geen problemen om deze site te bereiken.

Waar gaat het onderweg fout?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RobertKoopman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
En weer bereikbaar via 4G

Bekijk in context

45 Reacties 45
BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 4Oplossingen
  • 22Likes
De website www.synology-forum.nl is hier via 4G van Vodafone ook niet bereikbaar.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi RobertKoopman
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt, dit is wel heel vreemd.
Een moderator van Vodafone zal dit moeten opnemen en doorgeven aan de juiste afdeling. Je zou eventueel ook een privé bericht kunnen sturen via Facebook en/of Twitter. Deze mensen kunnen hier ook naar kijken en waarschijnlijk heb je dan ook sneller antwoord.

Je topic zal gelezen worden maar de moderator gaat meerdere topics langs dus dat kan even duren. Daarom mijn advies over Facebook en twitter. Laat nog even weten wat de uitkomst is. Ben ook wel benieuwd wat dit nu is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi @RobertKoopman en @BasBanning,

Als jullie ons even een berichtje sturen via Facebook of Twitter, kunnen we een case aanmaken voor de technische dienst. Zij kunnen dan onderzoeken wat hier mis gaat. Maar, daarvoor hebben we wel gegevens van jullie nodig en het forum is hier geen geschikt kanaal voor.
RobertKoopman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Berichtje via twitter gestuurd.
Ben benieuwd.
BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 4Oplossingen
  • 22Likes
Heb geen Facebook- of Twitteraccount.
Wellicht is de oplossing voor RobertKoopman ook voor mij geschikt.
Met WiFi en kabelverbinding is http://www.synology-forum.nl/ voor mij wel bereikbaar.
Wacht rustig af.

Prettige jaarwisseling.

aanvulling: foutmelding bij 4G luidt dat het IP adres van de server kan niet worden gevonden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Je mag het ook eventueel via de chat aankaarten of door te bellen met 1201.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je een update voor ons @RobertKoopman?
RobertKoopman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Heb via Twitter contact gehad en kreeg het advies dat de beheerder van deze website contact moet opnemen met Vodafone.
Daar stopt het voor mij want ik ben niet de beheerder van de de website.
Het is daar op het forum besproken maar of er actie ondernomen is ligt buiten mijn invloed.
BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 4Oplossingen
  • 22Likes
RobertKoopman wrote:
Heb via Twitter contact gehad en kreeg het advies dat de beheerder van deze website contact moet opnemen met Vodafone.
Daar stopt het voor mij want ik ben niet de beheerder van de de website.
Het is daar op het forum besproken maar of er actie ondernomen is ligt buiten mijn invloed.

Was in afwachting van jouw reactie alvorens contact op te nemen met Vodafone.
Gelet op de inhoud van jouw reactie heeft dat ook geen zin.
(Het http://www.synology-forum.nl is bij mij ook nog steeds niet te bereiken via 4G.)
Via kabel en Wifi is het forum bij mij wel bereikbaar.
RobertKoopman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Heb het nog eens bij de beheerder gemeld.
BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 4Oplossingen
  • 22Likes
Bedankt.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Dankjewel @RobertKoopman. Dan wachten we even af of we een bericht van hen ontvangen..
RobertKoopman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
De beheerder heeft even vlug gekeken of er bepaalde IP ranges geblokt werden.
Mijn Vodafone 4G IP adres stond daar niet tussen dus daar ligt het niet aan.
Dit forum is een kosteloze service en hun bedrijfswebsite werkt wel op hetzelfde IP adres.
En alleen Vodafone gebruikers hebben er last van, het ligt dus niet aan hun server.

En echt gesloten is het topic toch ook nog niet?
Reageren is dan niet meer mogelijk.
Langetopper

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes
Kan dit nu echt niet worden opgelost!?
zou toch een eitje moeten zijn voor Vodafone om dit spoedig op te lossen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Ik heb hierover zojuist zelf een mail gestuurd naar onze technische afdeling. Ik vermoed dat het IP-adres op een of andere blocking-lijst staat. Zodra ik reactie heb, zal ik deze in dit topic plaatsen.
RobertKoopman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Mijn ip adres stond er niet tussen.
Had deze tijdens een testje aan de beheerder gegeven.
Hun bedrijfswebsite is wel gewoon bereikbaar en zit op hetzelfde ip adres.
Dat maakt het meteen ook zo vreemd.
Schakel ik over op het KPN 4G netwerk zijn beide websites wel bereikbaar.
Gaat om www.mobile-harddisk.nl
BasBanning

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 4Oplossingen
  • 22Likes
Heb nog even getest genoemde websites met Vodafone 4G te bereiken.
http://www.synology-forum.nl nog steeds onbereikbaar;
www.mobile-harddisk.nl WEL te bereiken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi allen,

Ik heb reactie van onze technische afdeling. Zij vragen jullie met klem om dit bij ons aan te kaarten via een case. Zoals eerder ook al voorgesteld in dit topic. Aan de hand van jullie specifieke voorbeelden gaan zij dan onderzoeken wat er aan de hand is. Hoe meer meldingen hierover komen, hoe hoger dit op de prioriteitenlijst komt te staan.
RobertKoopman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 38Posts
  • 1Oplossingen
  • 26Likes
Wat bedoel je met specifieke voorbeelden?
Als iemand van de technische afdeling zelf via 4G een tracert doet zien ze toch waar het verkeer langs gaat?
Ik, als klant, kan op zich weinig met die informatie.
De website is in ieder geval nog niet bereikbaar. Net nog even getest.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic