Order nu de Galaxy S24 bij Vodafone
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...
vodafone.nl my red-together overzicht (dit is niet de enige)
Dit is al langer dan een week het geval. Wanneer denkt Vodafone het weer werkend te hebben?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dankjewel voor de gegevens @Eduardo500.
Helaas krijg ik ook dezelfde foutmelding. Ik heb hiervoor een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit issue/ onderzoek staat bekend onder incident 10204377. Mijn collega's van de technische dienst zullen hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je.
Hoi @Eduardo500
Wat bedoel je met deze pagina? Bedoel je de My Vodafone pagina of de volledige Vodafone site?
Ik heb hier even gekeken maar bij mij werkt de Vodafone site gewoon en het inloggen is ook geen probleem.
Heb je je koekjes al eens gewist van je browser en/of misschien een andere browser proberen?! En lukt het je wel om via je mobiel My Vodafone app te gebruiken? Het is mij dus niet helemaal duidelijk of je nu My Vodafone problemen hebt of Vodafone.nl website problemen. Hoe dan ook, ik zelf heb geen problemen met My Vodafone, Vodafone.nl en/of inlog met My Vodafone op de website. Ik zou daarom even de koekjes controleren of een andere browser (maar probeer eerst op je mobiel je My Vodafone app).
vodafone.nl my red-together overzicht
Maar met My Red-Together overzicht bedoel je dus gewoon je My Vodafone inlog?
https://www.vodafone.nl/account/inloggen
Want op de site kan ik gewoon naar www.vodafone.nl en dan naar Red Together abonnement, niets mis mee. En een My Red-Together abonnement bestaat niet. Dus ik mag er vanuit gaan dat je My Vodafone inlog problemen hebt? Probeer de link even, kijk wat je dan krijgt: https://www.vodafone.nl/account/inloggen (en anders gewoon via My Vodafone app op je toestel)
hi, ja cookies verwijderd en ook andere onderdelen op de site geven bij mij dezelfde resultaat.
Probeerde zondag een klacht in te dienen, die werkte ook niet. Vervolgens kreeg ik een linkje van je Vodafone collega en die werkte wel. Heel vreemd, niet?
www.vodafone.nl/my/red-together/overzicht/
Nee ik heb geen problemen om in te loggen om bijvoorbeeld mijn facturen e.d. te zien
"En een My Red-Together abonnement bestaat niet."
je ziet het dat staat er echt. Ik verzin het niet, he
Maar dat MY in de URL is voor het inloggen bij My Vodafone!
Ik denk dat je deze URL moet hebben: https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/together
Zelf ben ik geen medewerker van Vodafone, dat wil ik wel even ophelderen 🙂
En ben het met je eens, deze url https://www.vodafone.nl/abonnement/red-together, werkt niet meer. Dat is wel een beetje vreemd natuurlijk. Maar via bovenstaande url moet het wel lukken, mijn eerste link in dit bericht.
Voor alle duidelijkheid mijn stappen:
https://www.vodafone.nl/
inloggen (my vodafone)
Overzicht met oa. Tegoed - Je rekening - Jouw abonnement (deze kan ik trouwens wel inzien)
Daar onder staat "Red together instelling beheren
En daar krijg ik ook deze melding.
De link in de adresbalk staat o.a. my/red-together/overzichten
Browser: Google Chrome
Alle cookies verwijderd
______________________________
De stappen via jou link
Daar moet ik uiteindelijk ook inloggen om bij mijn red together te kunnen
Kom ik uiteindelijk op dezelfde pagina en na het selecteren van red together instellingen beheren krijg ik ook deze fout melding
Zeg het maar......
ps) via de Vodafone app op de mobiel lukt het wel maar is niet erg goed leesbaar ivm beperking
de pagina met het verbruik laad ook niet, ook niet na 5 min en verversen.
Heel vreemd wel, hier krijg ik wel die pagina volledig te zien.
En zoals je zegt, onder deze link: https://www.vodafone.nl/my/red-together
Dan zal iemand van Vodafone met je mee moeten kijken wat er aan de hand is. Het is wel erg vreemd! Snap dat het via je mobiel minder goed leesbaar is, dus via de browser moet opgelost worden. Ik zou toch eens een andere browser proberen en kijken of het daar wel in lukt.
Hoi @Eduardo500
Dat is een aparte melding! Ik kijk graag met je mee naar de melding en waarom deze melding verschijnt.
Kun je mij een bericht sturen (door op mijn naam te klikken. Vervolgens kies je voor "stuur een bericht") met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Mobiel nummer
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer.
Ik hoor graag van je
zie je inbox
Dankjewel voor de gegevens @Eduardo500.
Helaas krijg ik ook dezelfde foutmelding. Ik heb hiervoor een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit issue/ onderzoek staat bekend onder incident 10204377. Mijn collega's van de technische dienst zullen hiermee aan de slag gaan en dit terugkoppelen naar je.
Dank je wel, ik hoop dat zij het kunnen oplossen
Goedemorgen Steven, we zijn inmiddels een paar dagen verder en het probleem is nog niet opgelost.
Zou je de TD om een terug koppeling willen vragen over de huidige status en wanneer zij denken het te hebben opgelost?
Bedankt
Goedemorgen @Eduardo500,
Ik heb gelijk het onderzoek erbij gepakt en zie dat het gistermiddag is opgelost.
Als het goed is heb je ook een notificatie via mail ontvangen. Het onderzoek is dan ook gesloten.
Ik heb je My Vodafone account ook zojuist geopend en zie dat er geen foutmelding meer is. 🙂
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
De modellen op een rij De Samsung Galaxy S24 is verkrijgbaar in drie verschillende modellen, de S24, de S24+ en de S24 Ultra. De Samsung Galaxy S24 en S24+ zijn beschikbaar in het Onyx Zwart, Marmer G...