Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes

Webcrew Weekhit 2: Gravitarium2

Hallo lieve Appers!

Vandaag gaan we een visualizer App voorstellen, namelijk Gravitarium2 - The first multiplayer particle visualizer. We kregen de tip van WebCrew lid Mitch, die zich erg met deze App vermaakte;).



De App bevat een combinatie van muziek, kunst en wetenschap, om te zorgen dat je een relaxerende ervaring beleeft. De bedoeling is om met 1 tot 10 vingers over het scherm te gaan. Op het moment dat je het scherm aanraakt gaan de pixels schieten, draaien en bewegen. Elke vinger geeft een ander effect.
Hieronder even de ‘vingers’ (effecten) op een rijtje:

1) Rocket
2) Sparkle
3) Energyflow
4) Atomic
5) 3D freeze
6) Circularium
7) Fish
😎 Vortex
9) Lasers
10) Lightning

Een leuk detail is dat je samen met een vriend, of een vreemde, ook sámen met de sterren kunt spelen;). Er zijn 10 verschillende sounds die je in een steeds verdere staat van relaxheid brengen, dus dat belooft wat! Speel de App bij voorkeur in een donkere ruimte, dan komen de effecten extra goed uit. De App is beschikbaar voor zowel Smartphones als Tablets.

Het gaat hier dus om een spacy App waar jullie rustig van (zouden moeten) worden. Heb je stress op je werk, ruzie met je buurvrouw of zijn je aardappels weer eens overgekookt, check deze App dan eens! Onze Mitch wordt er in ieder geval lekker rustig van;). Wat vinden jullie? Deel je mening hier!

Hieronder nog een YouTube filmpje, waar je kunt zien hoe de App er uitziet. Vergeet je geluid niet aan te zetten!




Worden jullie hier ook zo zen van? Welke move vinden jullie het gaafst?
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dit lijkt me echt een leuke app. Jammer genoeg is hij niet gratis!.
Ik ga hem testen en hou jullie op de hoogte.
Arina
Expert topicstarter
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey As, heb je hem al getest? Wat vond je ervan? 🙂
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Nog beter! Mijn man en zoon hebben hem getest.
Het blijkt inderdaad erg relaxed te zijn. Mijn zoon laat er zelfs zijn zeer geliefde XBox voor staan.

Ik heb er ook een zwaar verdrietig oppas-kindje mee rustig gekregen. Die was bij het zien van al die mooie kleuren en rustige muziek plotsklaps vergeten dat zijn papa en mama een avondje op stap waren. Een wonder-app dus 😉
MitchP

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes
Zoals Astrid al aangeeft, een échte wonder App. Ik was vorige week op vakantie en we wilden even een middagdutje doen. Ik ben normaal erg slecht in het houden van siësta's, dus ik ben maar een beetje Gravitarium 2 gaan spelen. De ontspannende, rustige muziek en de mooie kleurtjes en bewegingen sussen je binnen enkele minuten in slaap. Ik werd fris en fruitig wakker om een hapje te gaan eten en ik was de rest van de avond helemaal Zen.

Dus als je eens moeite hebt met slapen: Geen schaaptel App's meer maar gewoon Gravitarium 2 spelen of alleen maar de achtergrond muziek van dit spel aan laten staan.

De muziek is gemaakt door Silent Strike.
Mijn favoriete tracks zijn:
- Singularity
- Levels
- Stay Silent.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic