Sinds een paar weken ben ik abonnee van Vodafone thuis en ik hou het forum in de gaten. Wat mij opvalt is dat veel problemen en vragen in het "Thuis"-forum niet beantwoord worden door Vodafone. Meestal wordt er aangegeven dat het forum niet bestemd is voor vragen die bij de klantenservice thuishoren. Nu is het voor veel abonnees onduidelijk welke vragen er precies bij de klantenservice thuishoren (in het uitleg topic (sticky) wordt ook gesproken over vragen die "bij de klantenservice" thuishoren.)
Ik had enkele weken geleden een vraag, omdat ik een lokale zender mistte. Die vraag werd keurig beantwoord en er werd actie ondernomen. Een dag later kon ik mijn lokale zender zien. Het is heel fijn dat je op die manier geholpen kunt worden. Ik heb dan ook mijn complimenten gegeven. Echter, als ik nu kijk naar de huidige vragen, dan trek ik de conclusie dat ik enorm geluk heb gehad dat een Vodafone medewerker mijn vraag had opgepakt. Ik ben bang wanneer ik nu de reacties op andere vragen lees, dat ik eigenlijk het antwoord "Bel de klantenserivce" had moeten krijgen.
Dus mijn idee.... (vast niet nieuw). Wél klantenservice vragen via dit forum, desnoods in een apart gedeelte. Lijkt mij een enorm goede service naar de klant en scheelt volgens mij drukte aan de telefoon, zeker wanneer vragen geen spoed hebben. En scheelt hopelijk ook veel "publieke" reacties via Twitter, Facebook etc.
Tis maar een idee 😄