davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Webcare/klantenservice via het forum

Sinds een paar weken ben ik abonnee van Vodafone thuis en ik hou het forum in de gaten. Wat mij opvalt is dat veel problemen en vragen in het "Thuis"-forum niet beantwoord worden door Vodafone. Meestal wordt er aangegeven dat het forum niet bestemd is voor vragen die bij de klantenservice thuishoren. Nu is het voor veel abonnees onduidelijk welke vragen er precies bij de klantenservice thuishoren (in het uitleg topic (sticky) wordt ook gesproken over vragen die "bij de klantenservice" thuishoren.)

Ik had enkele weken geleden een vraag, omdat ik een lokale zender mistte. Die vraag werd keurig beantwoord en er werd actie ondernomen. Een dag later kon ik mijn lokale zender zien. Het is heel fijn dat je op die manier geholpen kunt worden. Ik heb dan ook mijn complimenten gegeven. Echter, als ik nu kijk naar de huidige vragen, dan trek ik de conclusie dat ik enorm geluk heb gehad dat een Vodafone medewerker mijn vraag had opgepakt. Ik ben bang wanneer ik nu de reacties op andere vragen lees, dat ik eigenlijk het antwoord "Bel de klantenserivce" had moeten krijgen.

Dus mijn idee.... (vast niet nieuw). Wél klantenservice vragen via dit forum, desnoods in een apart gedeelte. Lijkt mij een enorm goede service naar de klant en scheelt volgens mij drukte aan de telefoon, zeker wanneer vragen geen spoed hebben. En scheelt hopelijk ook veel "publieke" reacties via Twitter, Facebook etc.

Tis maar een idee 😄
22 Reacties 22
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
,

Niet onvriendelijke bedoeld, maar dat is mij allang duidelijk! Ik vind alleen dat jullie niet duidelijk genoeg zijn op jullie website en in jullie uitingen. Het schiet mij een beetje in het verkeerde keelgat dat jullie nu in de "verdediging" schieten en het aan mij allemaal nogmaals gaan uitleggen.

Nogmaals, ik vind dat Vodafone te onduidelijk is over het niet bieden van klantenservice op het forum. Gezien de vele klantenservice-vragen op het forum en jullie (naar mijn mening) onduidelijke verwijzingen naar het forum kan ik me heel goed voorstellen dat klanten denken dat ze wél klantenservice hier kunnen krijgen. Dit heeft als resultaat teleurgestelde klanten en dat zou Vodafone niet moeten willen (naar mijn bescheiden mening).

Maar dit draadje loopt al maanden en jullie doen er in mijn ogen niets aan, dus wat mij betreft "case closed". Ik ga geen energie steken in dingen waar toch niets mee gedaan wordt, vandaar dat ik dus ook geen suggesties meer zal geven.

Voor de rest ben ik natuurlijk nog steeds tevreden over het product (m.u.v. het "door de strot duwen" van Fox Sports). Over een kleine twee weken doe ik mee aan een persoonlijke enquete in Rotterdam over Vodafone Thuis en daar zal ik mijn mening over bovenstaande punten ook duidelijk geven 😉
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic