Floyd

Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes

Web Blox prepaid: aan of niet?

Ik heb me verleden maand voor de nieuwe Web Blox aangemeld. Deze wordt automatisch verlengd, tenzij je je ervoor afmeldt of je te weinig beltegoed hebt.
Afmelden gaat via My Vodafone, als het goed begrepen heb.
Maar als ik de instellingen op My Vodafone bekijk, dan blijkt daar de betreffende Blox niet aan te staan. Afmelden kan dus niet! Toch staat de dienst aan, want deze is afgelopen maandag verlengd.
Hoe meld ik me nu af?
Ik heb de volgende acties inmiddels ondernomen:
- een mail naar de klantenservice gestuurd, maar die werd niet beantwoord.
- gebeld met 1200, maar daar is de optie 'ik wil medewerker spreken' 'momenteel niet beschikbaar'.
- een tweet gestuurd naar de smartphone crew, maar ook daarvandaan geen reactie.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Floyd
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Ja, je hebt gelijk. Ik heb niet goed gekeken, niet op het juiste linkje geklikt. :S
 
Die code *104# kende ik al; daar ging de vraag dus ook niet over.
 
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Met *104# kan je je tegoed en de status opvragen. Je zet deze BloX uit door web uit naar 4000 te sms'en.
Floyd
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Beste Caspar,
 
Bedankt voor je heldere reactie. Hoe simpel kan het zijn. 😄
Maar waarom zoiets niet op de site staat, daar kun je alleen maar naar raden...
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Mmm eigenlijk kan je het vinden op de site 😃
 
Web Blox:
(homepage)> Mobiel bellen> Prepaid> Blox-Voordeel bundels> Klik 'Meer informatie Web Blox' en daar staat het in 😉
 
Tegoed:
(homepage)> Klantenservice> Klik 'Tegoed en verbruik'> Klik Hoeveel prepaid beltegoed heb ik nog?'en daar staat de code van tegoed opvragen.
 
Hoop dat het helpt!
 
Groet
 
WhiteWolf
Floyd
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 28Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Ja, je hebt gelijk. Ik heb niet goed gekeken, niet op het juiste linkje geklikt. :S
 
Die code *104# kende ik al; daar ging de vraag dus ook niet over.
 
 
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Ach het is leuk om te weten 😉 maar goed om te weten dat wij (Casper en ik) je hebben kunnen helpen =D
 
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic