krullend

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

We geven alleen garantie op G2...juist ja

Beste Vodafone,
 
Ik wil hier toch nog even mijn hart luchten...
Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ik dus niet de enige ben met netwerk/bereik problemen.
 
En ik zie steeds dezelfde reactie(s) van jullie kant. Zet 'm op G2 dan is er niets aan de hand! Pardon? G2, dat is niet meer van deze tijd...en raar dat jullie dat van jullie klanten vragen...internet wordt trager en daarmee moet het opgelost zijn?
U valt net buiten het mast gebied, en binnen nu en een maand wordt er eentje bij geplaatst. Daar ga ik dus niet op zitten wachten en daarbij, kom ik gelukkig verder dan Amsterdam (1077). Jullie verwachten toch niet dat ik alleen in Amsterdam zit?
 
Ik heb een zakelijk abonnement en heb een goed bereik nodig. Ik betaal daarvoor! En krijg een belabberd netwerk/bereik terug. Ik ga jullie vriendelijk verzoeken om hier samen uit te komen, dat ik mijn abonnement op kan zeggen. Of jullie komen met een betere oplossing...vele gedupeerden lopen weg bij jullie...doe er iets aan, dat lijkt me veel beter, toch?
 
Benieuwd naar jullie reactie.
 
Hartelijke groet,
 
Anouk
 
5 Reacties 5
krullend
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Oh en als toevoeging...Ik heb een nieuwe simkaart en zelfs een nieuw toestel van Apple ontvangen (erg collant) dus het probleem ligt bij jullie...en ik heb er tijd en moeite in gestoken om mede te onderzoeken waar het aan ligt...en dus niet aan de Iphone...daarbij ondervinden klanten met een ander toestel ook problemen...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Krullend, welkom op het forum.

Ik wil je graag een antwoord geven, maar ik mis de context van je klacht. Heb je contact gehad met ons via twitter of facebook of via mail/telefonisch?
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
BasT schreef:
Hallo Krullend, welkom op het forum.

Ik wil je graag een antwoord geven, maar ik mis de context van je klacht. Heb je contact gehad met ons via twitter of facebook of via mail/telefonisch?
Context: Slecht / geen bereik of internet. Advies (goh wat origineel) om toestel op 2G te zetten. Werkt blijkbaar niet. Nieuwe sim en toestel ook niet. Ergo: fout Vodafone waardoor klant geen (goed) gebruik kan maken van dienst(en) waarvoor (flink) betaald word. Klant wil of de garantie dat het werkt of abonnement te beindigen op grond van diensten die niet (goed) geleverd (kunnen) worden. Contacts is er al geweest, hij / zij tovert niet een nieuwe sim en iPhone uit de hoge hoed. Maar misschien ben ik simpel...
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Poita; nou, ik zie dat je het probleem helemaal geanalyseerd hebt. Alle mogelijke oorzaken zijn uitgesloten (Apple geeft tenslotte geregeld toestellen weg als er met dat toestel niets mis is) en Vodafone heeft weer eens een terechte klacht afgewezen. Mijn excuses dat ik dat zelf nog niet geconcludeerd had 😉

@krullend; Sorry, Poita en ik komen elkaar hier op het forum vaker tegen 😉

De reden dat ik vraag om iets van context (wat je al met mijn collega's besproken hebt, wat daar precies uitgekomen is, etc) is dat ik de dekking op postcode 1077 heb bekeken.

Die is een beetje wisselend, maar nergens echt slecht. Wegvallende gesprekken zou je bv niet moeten hebben en ook internet via 3G zou overwegend goed moeten zijn.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Zie je, het is allemaal niet zo moeilijk. Begrijpend lezen 😉
Klopt, en vaak vervangen ze die met een defect exemplaar waar alleen defecte simkaarten in passen.
He he, we komen er wel 😉 Nieuwe sim en nieuw toestel en probleem blijft, maakt niet uit hoor je kan altijd leren.
Klacht afgewezen? Klacht niet opgelost vandaar zijn / haar post.
Toch weer dat begrijpend lezen 😄
 
"Die is een beetje wisselend, maar nergens echt slecht. Wegvallende gesprekken zou je bv niet moeten hebben en ook internet via 3G zou overwegend goed moeten zijn."Maar toch zijn ze er, en ervaring leert dat wat Vodafone aan dekking constateert (middels de dekkinstool) niet altijd overeenkomt met de realiteit die klanten ervaren 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic