Beste Vodafone,
Ik wil hier toch nog even mijn hart luchten...
Inmiddels ben ik erachter gekomen dat ik dus niet de enige ben met netwerk/bereik problemen.
En ik zie steeds dezelfde reactie(s) van jullie kant. Zet 'm op G2 dan is er niets aan de hand! Pardon? G2, dat is niet meer van deze tijd...en raar dat jullie dat van jullie klanten vragen...internet wordt trager en daarmee moet het opgelost zijn?
U valt net buiten het mast gebied, en binnen nu en een maand wordt er eentje bij geplaatst. Daar ga ik dus niet op zitten wachten en daarbij, kom ik gelukkig verder dan Amsterdam (1077). Jullie verwachten toch niet dat ik alleen in Amsterdam zit?
Ik heb een zakelijk abonnement en heb een goed bereik nodig. Ik betaal daarvoor! En krijg een belabberd netwerk/bereik terug. Ik ga jullie vriendelijk verzoeken om hier samen uit te komen, dat ik mijn abonnement op kan zeggen. Of jullie komen met een betere oplossing...vele gedupeerden lopen weg bij jullie...doe er iets aan, dat lijkt me veel beter, toch?
Benieuwd naar jullie reactie.
Hartelijke groet,
Anouk