Nathalie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wat vind jij van Vodafone Red?

Hi forum gebruikers,
 
Mijn naam is Nathalie en ik werk als marktonderzoeker bij Vodafone. Wij zijn altijd geïnteresseerd in wat onze gebruikers vinden van de producten en diensten van Vodafone en horen dan ook graag jullie feedback.
Zoals jullie misschien weten hebben wij onlangs nieuwe abonnementen gelanceerd, onder de naam Vodafone Red. Met het reguliere Red abonnement krijg je onbeperkt bellen en sms’en en een ruime databundel. Met dit abonnement heb je dus geen onverwachte buiten bundel kosten.
 
Wat vind je van een dergelijk abonnement? Gebeurt het jou zelf vaak dat je buiten bundel kosten hebt en zou dit voor jou een goede oplossing zijn? Hoe hou je met je huidige abonnement je kosten onder controle? Vind je het Red abonnement hiervoor een zorgeloze oplossing? We horen graag je feedback.
 
Wil je op de hoogte blijven wat anderen hiervan vinden?  Dan kun je je abonneren op dit topic en krijg je bericht als er nieuwe reacties zijn.
 
Ik hoor graag jullie reacties!
Groeten, Nathalie
49 Reacties 49
MrOrange

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zonder onderbouwing is het topic ook vrij nutteloos denk ik 😉

Voor mij persoonlijk zou ik voor Vodafone kiezen als het prijsverschil ongeveer €150 lager zou uitvallen, dat is voor mij ongeveer de waarde van de netwerkkwaliteit van Vodafone. Gelukkig heb ik nu kunnen verlengen met een RED met 50% korting over 24 maanden (openingsactie in Utrecht) dus kan ik een nieuwe keuze gelukkig weer 2 jaar uitstellen. Ik ben erg tevreden over Vodafone en ik had het jammer gevonden als ik had moeten overstappen.
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Bij mij is de kogel door de kerk.
Ik heb toch verlengd.
(via Coolblue)
Dit omdat ik de paarse variant wilde hebben van de sony experia Z.
Ik heb daarbij het RED abonnement (49 euro per maand) voor 2 jaar.
Ik krijg vanmiddag mijn telefoon geleverd.
Vermoedelijk tussen 14:30 en 16:30.
Prima service daar bij coolbue.
Ze belde zelfs om een bezorgafspraak te maken..

Maar goed dat doet er nu toe ik dwaal af.
Vermoedelijk moet ik wel vanmiddag even naar de Vodafone winkel (in Heerlen) voor een micro sim kaartje.
Moories

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ook ik vind Vodafone Red veel te duur. Mijn abonnement is sinds nov 2012 afgelopen en ik was aan het wachten op de Samsung Galaxy S4. Had deze ook gereserveerd. Gister kon ik 'm gaan halen.
Ik schrok echter van de in mijn ogen belachelijke prijzen. En de vodafone medewerker maar zeggen dat dit niet duur is want kijk 's wat je er allemaal voor krijgt........

Ik denk dat Vodafone zich flink verkeken heeft op wat de mensen willen tegenwoordig. En dat is volgens mij niet meer belminuten. En wat mij betreft ook niet meer data. Komop, iedereeen whatsappt tegenwoordig meer dan dat hij belt en iedereen zit toch zeker 90% van de tijd op een wifi netwerk ergens?

Voor mij zijn de maandelijkse lasten veel belangrijker dan de belminuuten. Ik betaal nu voor m'n (Ruime) 275 belminuten + 1GB + 550 sms gemiddeld 40 euro netto per maand. Dat wordt met vodafone red wordt dat bijna het dubbele!

Belachelijk. Ik ben al meer dan 10 jaar klant en ik voel me nu toch een beetje genaaid. Ik heb de bestelling dan ook afgezegd en ga of over op een sim-only abo en liefst nog naar een andere provider ondanks dat ik altijd tevreden ben geweest over Vodafone. Maar dit is een principe kwestie nu en ik vind dat vodafone mijn zuurverdiende centjes niet meer verdiend.




fischf1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Natalie

ik heb juist het red abo aangeschaft om van onverwacht hoge rekeningen af te zijn ook de hoge snelheid 28mbs wilde ik graag hebben, je begrijpt het al die 28 mbs is tops 7,2.
Het is natuurlijk van de gekke dat ik betaal voor iets dat jullie in 2013 nog altijd niet voor elkaar krijgen een degelijk netwerk op te zetten die dat doet wat jullie verkopen.
Investeren in het netwerk is gelijk aan investeren in je klantenbestand .
4g in Eindhoven jaja in kerkrade nog altijd 3,6 werk hebben jullie nog genoeg
Markr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Fischf1,

De 28 MB die bij het RED abonnement zit is een theoretische snelheid en in de praktijk wordt dit haast nooit gehaald. Dit heeft te maken met meerdere gebruikers door dezelfde "kabel".
Je hebt wel degelijk sneller internet dan bij een andere abonnement met 14 Mbps.

Bij 4G wordt er echter uitgezonden op een andere frequentie waarmee snelheidsverlies minder zou moeten zijn.
Frodo24365

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zou deze discussie verwachten voordat abo's aan de klant werden aangeboden. Nu lijkt het meer om abnormale prijsverhogingen goed te praten en proberen schade te beperken.
Argument "goede service" is anno 21 eeuw niet meer dan een "must" en wat bedoelt men eigenlijk over "goede service? Dat je op tijd je bestelling krijgt? En dit kost dan een paar honderd euro's per jaar extra? Je kunt bellen, duh, is dat uberhaubt een argument? Dus, te duur, niet onderscheidend van de rest en onduidelijk. Als die toestanden met toestellen C en B, Essential, Super.... Het lijkt op een puzzel.. Jammer. :@
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Verplaatst naar nieuw topic.
dok

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoi nathalie voor de gewone gebruiker vind ik het stevig aan de prys ik zit zelf 22 dagen per maand in het buitenland en heb red plus dat is wel perfect scheelt een hoop geld had er veel eerder moeten wezen alleen die 1gb inde gatem houden maar heb dat ingesteld op s3 dat die by 1gb het 3g uitzet
abyss

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ben er wel blij mee, heb een Red Sim Only 1 jaar met onbeperkt bellen & smsen plus 2GB voor 30 euro, mooie deal toch:D
abyss

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee hoor ik betaal 30,- pm voor onbeperkt belle smsen en 2GB internet Red Sim Only 1 jaar.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic