Nathalie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wat vind jij van Vodafone Red?

Hi forum gebruikers,
 
Mijn naam is Nathalie en ik werk als marktonderzoeker bij Vodafone. Wij zijn altijd geïnteresseerd in wat onze gebruikers vinden van de producten en diensten van Vodafone en horen dan ook graag jullie feedback.
Zoals jullie misschien weten hebben wij onlangs nieuwe abonnementen gelanceerd, onder de naam Vodafone Red. Met het reguliere Red abonnement krijg je onbeperkt bellen en sms’en en een ruime databundel. Met dit abonnement heb je dus geen onverwachte buiten bundel kosten.
 
Wat vind je van een dergelijk abonnement? Gebeurt het jou zelf vaak dat je buiten bundel kosten hebt en zou dit voor jou een goede oplossing zijn? Hoe hou je met je huidige abonnement je kosten onder controle? Vind je het Red abonnement hiervoor een zorgeloze oplossing? We horen graag je feedback.
 
Wil je op de hoogte blijven wat anderen hiervan vinden?  Dan kun je je abonneren op dit topic en krijg je bericht als er nieuwe reacties zijn.
 
Ik hoor graag jullie reacties!
Groeten, Nathalie
49 Reacties 49
MrOrange

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zonder onderbouwing is het topic ook vrij nutteloos denk ik 😉

Voor mij persoonlijk zou ik voor Vodafone kiezen als het prijsverschil ongeveer €150 lager zou uitvallen, dat is voor mij ongeveer de waarde van de netwerkkwaliteit van Vodafone. Gelukkig heb ik nu kunnen verlengen met een RED met 50% korting over 24 maanden (openingsactie in Utrecht) dus kan ik een nieuwe keuze gelukkig weer 2 jaar uitstellen. Ik ben erg tevreden over Vodafone en ik had het jammer gevonden als ik had moeten overstappen.
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Bij mij is de kogel door de kerk.
Ik heb toch verlengd.
(via Coolblue)
Dit omdat ik de paarse variant wilde hebben van de sony experia Z.
Ik heb daarbij het RED abonnement (49 euro per maand) voor 2 jaar.
Ik krijg vanmiddag mijn telefoon geleverd.