Nathalie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wat vind jij van Vodafone Red?

Hi forum gebruikers,
 
Mijn naam is Nathalie en ik werk als marktonderzoeker bij Vodafone. Wij zijn altijd geïnteresseerd in wat onze gebruikers vinden van de producten en diensten van Vodafone en horen dan ook graag jullie feedback.
Zoals jullie misschien weten hebben wij onlangs nieuwe abonnementen gelanceerd, onder de naam Vodafone Red. Met het reguliere Red abonnement krijg je onbeperkt bellen en sms’en en een ruime databundel. Met dit abonnement heb je dus geen onverwachte buiten bundel kosten.
 
Wat vind je van een dergelijk abonnement? Gebeurt het jou zelf vaak dat je buiten bundel kosten hebt en zou dit voor jou een goede oplossing zijn? Hoe hou je met je huidige abonnement je kosten onder controle? Vind je het Red abonnement hiervoor een zorgeloze oplossing? We horen graag je feedback.
 
Wil je op de hoogte blijven wat anderen hiervan vinden?  Dan kun je je abonneren op dit topic en krijg je bericht als er nieuwe reacties zijn.
 
Ik hoor graag jullie reacties!
Groeten, Nathalie
49 Reacties 49
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Het jammere van de Bel en Sms met data is dat de snelheid van het internet dan zo laag ligt.
Dat vind ik echt jammer want de snelheid van het internet is er gewoon alleen kan je er dan geen gebruik van maken.
 
Tele 2, t-mobile en de andere "goedkopere" providers hoef ik hier niet te gebruiken.
Dan kan ik toch niks met mijn telefoon doen.
SenorSjon

Gedreven Meedenker
  • 98Posts
  • 0Oplossingen
  • 55Likes
Ik ga maar deels crossposten aangezien dit topic ook op twee plekken staat:
 
Wat ik vind van Red?
Volkomen ruk.
 
Ik heb op jullie Facebook al een betoog geschreven erover, maar ik krijg reacties als: "maar alle prijzen zijn gestegen" en "misschien minder geschikt voor jou". Jullie willen toch klanten hebben?
 
Kort gezegd:
We spreken zomer 2011: