Nathalie

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wat vind jij van Vodafone Red?

Hi forum gebruikers,
 
Mijn naam is Nathalie en ik werk als marktonderzoeker bij Vodafone. Wij zijn altijd geïnteresseerd in wat onze gebruikers vinden van de producten en diensten van Vodafone en horen dan ook graag jullie feedback.
Zoals jullie misschien weten hebben wij onlangs nieuwe abonnementen gelanceerd, onder de naam Vodafone Red. Met het reguliere Red abonnement krijg je onbeperkt bellen en sms’en en een ruime databundel. Met dit abonnement heb je dus geen onverwachte buiten bundel kosten.
 
Wat vind je van een dergelijk abonnement? Gebeurt het jou zelf vaak dat je buiten bundel kosten hebt en zou dit voor jou een goede oplossing zijn? Hoe hou je met je huidige abonnement je kosten onder controle? Vind je het Red abonnement hiervoor een zorgeloze oplossing? We horen graag je feedback.
 
Wil je op de hoogte blijven wat anderen hiervan vinden?  Dan kun je je abonneren op dit topic en krijg je bericht als er nieuwe reacties zijn.
 
Ik hoor graag jullie reacties!
Groeten, Nathalie
49 Reacties 49
meself

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes
Wat zijn je/de eerste conclusies gebaseerd op de feedback uit dit forum, facebook, twitter, de telefonische klantenservice en de winkels?

Er is al redelijk wat gecommuniceert door vodafone klanten en hun meningen.

Mijn grove schatting:

20% = blij aangezien dat ze veel bellen en dat het red voordeel van onbeperkt bellen hun kosten bespaart
20% = neutraal
60% = vindt het nieuwe RED te duur en maakt geen gebruik van (veel) belminuten/sms en heeft liever te kiezen tussen de mogelijkheid om de belminuten en data zelf aan te geven en zodoende af te stemmen om hun eigen gebruik.
belphegor

Gedreven Liefhebber
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 16Likes
Ikzelf zou geen gebruik maken van het onbeperkt bellen en sms'en.
Ik heb nu iets van 120 belminuten per maand en houd daar altijd genoeg van over.