Mijn voicemail stopt na 1sec.Dus ik kan bijna geen voicemail uitluisteren.
Ik kan ook bijna niet bellen
Software updaten krijg ik melding controleer uw netwerk.
Simkaart eruit gehaald en terug
Mobiel uit en aan niets.
Geen idee
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Sharon.
Wij zijn naar de Vodafone winkel geweest het was dus de mobiel.Ze hebben daar de simkaart in een ander toestel gezet,en geen probleem.
Andere mobiel aangeschaft.
Bedankt allemaal voor de raad
Hoi @Admi
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je deze info al eens bekeken?
Er staat wel voor in het buitenland, maar de APN gegevens zijn ook belangrijk voor in Nederland zelf. Misschien dat je deze eens kunt controleren aan de hand van deze informatie: https://forum.vodafone.nl/buitenland-6/tutorial-mobiele-data-in-het-buitenland-299774
En probeer ook je simkaart eens in een ander toestel te doen. Als het dan wel werkt ligt het niet aan Vodafone maar aan je toestel. Je kan het altijd even proberen 🙂 Succes!
De APN heeft niks te maken met de voicemail @Energieboy
Kun je eens controleren welk nummer je bij de voicemail instellingen hebt in@Admi?
Daarnaast raad ik aan om eens te controleren of er een doorschakeling in je toestel staat onder de oproepinstellingen, of alle facturen voldaan zijn (geen blokkade vanuit ons) en of er geen directe doorschakeling in My Vodafone (website) staat.
Ook kun je de voicemail eens uitschakelen door te bellen met 12330 en daarna weer aanzetten via 12331. Ik hoor graag of het geholpen heeft.
Groet,
Steven
Helemaal met je eens Steven.
Maar er staat ook dat deze niet kan bellen: Ik kan ook bijna niet bellen
Daarom dacht ik, kijk eens of die dingen goed staan. Je weet het maar nooit.
Maar ja, wat weet ik nu van Samsungs
De Apn is echt gericht op internet en staat los van bellen @Energieboy 🙂 Dit is puur om te kijken wat er mis is met het internet. Maar daar pak je niet het hele probleem mee aan. Maar is inderdaad een optie om te checken!
Enige wat nog gedaan kan worden is een kruistest of de network check. http://voda.fo/ne/smtkt
Heb je bovenstaande tip van Steven nog geprobeerd @Admi ?
Hoi Sharon.
Wij zijn naar de Vodafone winkel geweest het was dus de mobiel.Ze hebben daar de simkaart in een ander toestel gezet,en geen probleem.
Andere mobiel aangeschaft.
Bedankt allemaal voor de raad
Super om te horen dat het opgelost is!
Groet,
Steven
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.