CarliLiefting

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat kan ik doen als ik ga emigreren?

Dag, 

Stel, je moet voor je werk een langere tijd (1 jaar) naar het buitenland maar hebt net een abonnement afgesloten.

Hoe gaat dit in zijn werk?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @CarliLiefting 
Dan kan je 4 dingen doen:
1) gewoon je abonnement laten doorlopen, alleen heb je dan wel problemen met Fair Use Policy
2) afkopen, vraag bij de klantenservice van Vodafone wat de kosten zijn om je abonnement in z’n geheel af te kopen
3) het abonnement laten verlagen naar een goedkoper abonnement en dan gewoon laten doorlopen
4) tijdelijk in pauze zetten (alleen kan dit minimaal 3 tot maximaal 9 maanden)

En je zou eventueel ook nog je abonnement aan iemand  anders kunnen overdragen?


Dit zijn eigenlijk de 4 dingen die ik zou bedenken om te kunnen doen. 
Misschien is 4 nog de beste optie, als je je abonnement niet aan iemand anders kan overdragen. Of je gaat eerst je abonnement verlagen en dan tijdelijk stop zetten voor 9 maanden. Dan heb je nog 3 maanden dat je moet betalen, als je hier niet bent, maar goed, dat is nog te overbruggen. Behalve dan natuurlijk als je het nummer mee wilt nemen!!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @CarliLiefting 
Dan kan je 4 dingen doen:
1) gewoon je abonnement laten doorlopen, alleen heb je dan wel problemen met Fair Use Policy
2) afkopen, vraag bij de klantenservice van Vodafone wat de kosten zijn om je abonnement in z’n geheel af te kopen
3) het abonnement laten verlagen naar een goedkoper abonnement en dan gewoon laten doorlopen
4) tijdelijk in pauze zetten (alleen kan dit minimaal 3 tot maximaal 9 maanden)

En je zou eventueel ook nog je abonnement aan iemand  anders kunnen overdragen?


Dit zijn eigenlijk de 4 dingen die ik zou bedenken om te kunnen doen. 
Misschien is 4 nog de beste optie, als je je abonnement niet aan iemand anders kan overdragen. Of je gaat eerst je abonnement verlagen en dan tijdelijk stop zetten voor 9 maanden. Dan heb je nog 3 maanden dat je moet betalen, als je hier niet bent, maar goed, dat is nog te overbruggen. Behalve dan natuurlijk als je het nummer mee wilt nemen!!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @CarliLiefting?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Geen reactie meer, topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic