Hoi @CarliLiefting
Dan kan je 4 dingen doen:
1) gewoon je abonnement laten doorlopen, alleen heb je dan wel problemen met Fair Use Policy
2) afkopen, vraag bij de klantenservice van Vodafone wat de kosten zijn om je abonnement in z’n geheel af te kopen
3) het abonnement laten verlagen naar een goedkoper abonnement en dan gewoon laten doorlopen
4) tijdelijk in pauze zetten (alleen kan dit minimaal 3 tot maximaal 9 maanden)
En je zou eventueel ook nog je abonnement aan iemand anders kunnen overdragen?
Dit zijn eigenlijk de 4 dingen die ik zou bedenken om te kunnen doen.
Misschien is 4 nog de beste optie, als je je abonnement niet aan iemand anders kan overdragen. Of je gaat eerst je abonnement verlagen en dan tijdelijk stop zetten voor 9 maanden. Dan heb je nog 3 maanden dat je moet betalen, als je hier niet bent, maar goed, dat is nog te overbruggen. Behalve dan natuurlijk als je het nummer mee wilt nemen!!