esther-

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat je ook doet pre-oder nooit bij Vodafone

Ten eerste:
Stelletje niet nadenkende mensen bij Vodafone.

Ik heb de HTC M9 09-03-2015 ge-pre ordered.. Even kijken, wat betekend dat ook alweer?
"Companies were then given the idea to allow people to reserve their own personal copy, before the release, which has been a huge success. Pre-orders allow consumers to guarantee immediate shipment on release, manufacturers can gauge how much demand there will be and hence how large initial production runs should be, and sellers can be assured of minimum sales. Additionally, high pre-order rates can be used to further increase sales."

Hé wat appart! Moet je een product versturen en reseveren wanneer iemand een pre-order doet?

Gelukkig weten ze hier bij Vodafone helemaal niets van af.
Ik heb geen M9 ontvangen en Collega's en HTC Elevate members hier in tegen wel. Terwijl deze later gepre-ordered hebben als ik.

Dit slaat al alles: maar het mooiste moet nog komen.
Ik heb in de tussen tijd 8-15 x contact opgenomen met Vodafone live chat/telefonisch en elke keer kwamen deze ''oh zo behulpzame'' medewerkers tot verschillende conclusies.
Ik heb absoluut alles gehoord van "De voorraad is op" , wat knap is want wat is dan het nut van pre-orderen ook alweer? Tot dat ze werkelijk geen rechten hebben tot dergelijke systemen.

Wat ik nog het knapste vond was dat een medewerker zo een hoog IQ had dat ze voor mij het order wel online wou nakijken (wat ik zelf natuurlijk nog echt nooit gedaan heb) en mij vertelde dat hij nog niet verzonden is... Wauw! Bedankt!

Ik heb niets behalve problemen gehad met Vodafone; in het verleden heb ik 8x terug moeten gaan naar Vodafone Zeist door de extreem slechte service, 8x omdat ik steeds opnieuw gebruikte/kappot (DoA) telefoons mee kreeg met de Vodafone quality/warranty seal gebroken. Top!

Nu slaat dit echt alles. Ik heb niet de service gekregen die ik besteld heb, er is geen telefoon appart gehouden (ge pre-oderd) of gereseveerd, wat simpel weg er op neer komt dat ik mijn service niet geleverd heb gekregen.

Dit slaat echt alles en blijkbaar doet de live-chat en bellen helemaal niets, daarom heb ik op HTC Elevate een klacht aangemaakt. En tot mijn 'oh zo grote verassing' hebben de mensen daar ook niets behalve slecht nieuws over Vodafone. Rekeningen tot 900 euro die ze moesten betalen, die verkeerd overgeschreven waren tot pre-orders die 2 maanden langer duurde (!!!!), tot DoA toestellen.

Ik ben laaiend over de super slechte service die ik hier krijg, dat ik niet serieus genomen word en dat er absoluut geen inzicht is over de bestelling. Dat ik net zo goed hem niet had kunnen ''pre-orderen'' (Wat Vodafone overduidelijk niet begrijpt), en hem nog sneller had kunnen halen in de winkel.

Wat je ook doet: pre-order absoluut nooit een telefoon bij Vodafone.
En nu ?

"Gelieve te wachten u krijgt bericht als u telefoon verstuurd is met postNL".

4 Reacties 4
esther-
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor iedereen die nu een HTC M9 wil bestellen of ge pre-ordered heeft je kan nog mooi 2 weeken wachten aangezien de HTC M9 in back order is.

De orderstatus (0800 02 etcetc) heeft mij verteld dat ze zelf niet eens wisten dat hij op de site als beschikbaar stond/direct leverbaar en hebben mij deze informatie gegeven. Vodafone = een stel oplichters samen en de leverdatum van 1 april slaat nergens op en valt dus onder vals adverteren.

Het niet na komen van service & belofte ''direct leverbaar'', vals adverteren & ''pre-orderen'' als een begrip het reserveren van een toestel = service die niet nagekomen is : is tegen de wetgeving en hier zal dan ook zeker werk van gemaakt worden.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi @esther ,

Balen dat je pre order niet volgens plannen is gelopen.
We kunnen je klacht via het forum niet afhandelen, helaas... Via het feedback formulier kun je deze feedback versturen dan zal en oplossing zo snel mogelijk volgen! Begrijp dat je graag en oplossing ziet alleen kan deze niet worden gemaakt via het forum.

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je toestel nooit arriveert.
esther-
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Onzin heb ik net gehoord: ik zal vrijwel verplicht nu nog 2 weken moeten wachten aangezien als ik me abonnement nu afzeg en naar de winkel gaat duurt het nog 2 weken voor dit compleet is en als ik nu wacht duurt het ook nog zo lang.

En het gaat er om of het ''nooit arriveert'' maar dat er vals geadverteerd word, beloftes niet na gekomen worden en 2 afdelingen tegen elkaar in werken: Live chat & order status die beide andere dingen vertellen.

Dit slaat dus nergens op en de service van de pre-order is niet nageleefd. Er is geen toestel apart gehouden of gereserveerd of besteld en gereserveerd .

Dit is strafbaar.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik ben het eens met@SamsungExpert. Via het Forum kunnen we jou hier niet mee helpen. Gebruik ons feedbackformulier om jouw klacht over de gang van zaken kenbaar te maken.
Ik sluit hierbij dit topic.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic