Sharon Steven- Via de e-mail een bericht ontvangen dat jullie ( vodafone) het heel vervelend vonden wat er gebeurd is.
Maar toch het verzoek om weer telefonisch contact op te nemen, en dan optie 3 kiezen, want die zouden het kunnen oplossen.
Om een kort verhaal maar lang te maken, de fout lag in het simcard nummer en verkeerde provider keuze bij de vodafone medewerker(s).
De medewerk(st)er die het dus verkeerd heeft ingevoerd, en daar ook een foutmelding in het systeem van gekregen heeft, heeft de order doorgevoerd, en verder maar doorgespeeld naar de IT afdeling zodat die het maar fijn konden uitzoeken. Dat is dan weer heen en weer gegaan, zonder dat de fout opgelost is.
En zo is er dus niets gebeurd voor 3 maanden.
Ik heb zelf met de andere provider contact gezocht, en die hebben mij alle data die nodig was doorgegeven.
Dit had vodafone ook zelf kunnen doen, maar ja, dat extra beetje service ontbreekt kennelijk nog.
Naar veel heen en weer gebel, is besloten om het contract maar gewoon op mijn naam te zetten, want dat scheelde weer een hoop rompslomp m.b.t. verifiëren ect.
Tuurlijk werd het nieuwe contract eerst een euro duurder per maand, maar dat is dan toch uiteindelijk gecorrigeerd omdat ik vanaf juni een contract had liggen die een euro goedkoper per maand was.
Al met al is het nu dan opgelost, een nieuwe simcard ligt klaar om over een kleine maand geactiveerd te worden.
Juni …………………………………………………………….. November
Het heeft even geduurd.
We hebben ook een Ziggo abonnement, dus kunnen we straks ook eindelijk genieten van het extra zenderpakket.
Jammer dat alleen dan net het Formule 1 seizoen is afgelopen.
Ik ben in de afgelopen maanden wat opgestoken, hopelijk vodafone ook.
En nog bedankt voor die bloemen ( die nooit afgeleverd zijn )