robert525

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren

"Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren."

Dat is het e-mail bericht van Vodafone na een lopende order van 4 maanden !

Om maar even vanaf het begin te beginnen.
In april 2017 door een Ziggo medewerkster een aanbieding ontvangen om een mobiel contract af te sluiten voor mijn partner.
Gebeld door medewerkster van Vodafone om het aangeboden contract te bevestigen.
Contract zou dan ergens in juni overgezet worden, omdat dan het vorige contract van de provider (YES) dan omgezet kon worden.
Contact opgenomen omdat eind mei nog geen nieuwe simkaart was binnen gekomen.
Door de medewerkster van Vodafone werd toen aangegeven dat mijn partner aan de telefoon moest komen om zich te verifiëren.
Logisch, want we wonen op het zelfde adres, hebben een geregistreerd partnerschap, maar uiteraard kon ik nog wel eens de loverboy in dit verhaal zijn.
Frustratie momentje nummer 1.

Maar goed, mijn partner heeft zich geverifieerd, en ik kan weer verder de medewerkster over het contract verder gaan. Ik was toch het contact persoon die het contract via Ziggo aangeboden heb gekregen.

Er waren wat problemen met het overzetten van het telefoonnummer werd mij verteld.
Dit zou nog een week extra duren, want het lag bij de afdeling IT van Vodafone.
Dit was begin juni.
Mijn partner is eind juni nog in de Vodafone winkel geweest om te informeren hoe dat nou zat met haar contract.
Tja, daar konden ze in de winkel weinig aandoen, omdat het contract online is afgesloten. Handig zo een winkel.
Frustratie momentje nummer 2.

Na een rust periode en vakantie periode besloten om maar weer contact op te zoeken via de telefoonlijn van de klantenservice van Vodafone.
Het is inmiddels half september.
Na een lang telefoongesprek met een medewerkster van Vodafone heeft zei contact met de IT afdeling gehad, en deze zouden het zo snel mogelijk in orde maken. Ik heb getracht om het gesprek pas af te sluiten nadat er een oplossing zou komen, maar die kwam maar niet. Zij kon ook niet een bevestiging geven over hoelang het zou duren voordat de IT afdeling contact zou opnemen.
Omdat het geheel allemaal zolang duurde, heeft de medewerkster mij een roos aangeboden die dan de volgende werkdag bezorgd zou worden.
Attent gebaar hoor van Vodafone, echter dan moeten ze dat wel sturen !
Frustratie momentje nummer 3.

En ja, eindelijk kwam op 28 september het verlossende e-mail bericht van Vodafone.
"Wat jammer, we hebben je bestelling helaas moeten annuleren."

Niks, nada, zero, null verdere berichtgeving gehad over hoe verder.
?????

Ik begrijp het allemaal niet meer. Dit is toch geen service.
Frustratie moment nummer 4.


9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Jeetje robert525 ik kan me je frustraties heel goed begrijpen!

Ik zou het heel graag voor je willen oppakken, maar vanuit hier kan ik niet in de gewenst systemen. Je kunt hierover bellen met 1201, via de chat, facebook twitter of via www.vodafone.nl/e-mail dit aankaarten zodat het opgepakt kan worden.

Ik hoop voor je dat het dan ook snel wordt opgelost voor je!


robert525
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven- Dus jij wilt me wel helpen, maar kan het niet ! Volgens mij ligt daar het probleem bij Vodafone, iedereen wil wat maar kan het niet.

Ik ben op zoek naar oplossingen, niet naar medelijden 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Snap ik robert525
Echter het forum is echt informatief bedoelt. Dat is ook de reden waarom wij niet in de systemen kunnen.


robert525
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven-
Inmiddels ook een e-mail gestuurd, hoop daadwerkelijk dat iemand het oppakt en er nu een oplossing van maakt,
Anonymous
Niet van toepassing
Ik hoop het ook robert525
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi robert525,

Wat is de status ondertussen?
robert525
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sharon Steven-

Via de e-mail een bericht ontvangen dat jullie ( vodafone) het heel vervelend vonden wat er gebeurd is.
Maar toch het verzoek om weer telefonisch contact op te nemen, en dan optie 3 kiezen, want die zouden het kunnen oplossen.

Om een kort verhaal maar lang te maken, de fout lag in het simcard nummer en verkeerde provider keuze bij de vodafone medewerker(s).
De medewerk(st)er die het dus verkeerd heeft ingevoerd, en daar ook een foutmelding in het systeem van gekregen heeft, heeft de order doorgevoerd, en verder maar doorgespeeld naar de IT afdeling zodat die het maar fijn konden uitzoeken. Dat is dan weer heen en weer gegaan, zonder dat de fout opgelost is.
En zo is er dus niets gebeurd voor 3 maanden.

Ik heb zelf met de andere provider contact gezocht, en die hebben mij alle data die nodig was doorgegeven.
Dit had vodafone ook zelf kunnen doen, maar ja, dat extra beetje service ontbreekt kennelijk nog.

Naar veel heen en weer gebel, is besloten om het contract maar gewoon op mijn naam te zetten, want dat scheelde weer een hoop rompslomp m.b.t. verifiëren ect.
Tuurlijk werd het nieuwe contract eerst een euro duurder per maand, maar dat is dan toch uiteindelijk gecorrigeerd omdat ik vanaf juni een contract had liggen die een euro goedkoper per maand was.

Al met al is het nu dan opgelost, een nieuwe simcard ligt klaar om over een kleine maand geactiveerd te worden.
Juni …………………………………………………………….. November
Het heeft even geduurd.

We hebben ook een Ziggo abonnement, dus kunnen we straks ook eindelijk genieten van het extra zenderpakket.
Jammer dat alleen dan net het Formule 1 seizoen is afgelopen.

Ik ben in de afgelopen maanden wat opgestoken, hopelijk vodafone ook.

En nog bedankt voor die bloemen ( die nooit afgeleverd zijn )


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
robert525, dat verdient inderdaad geen schoonheidsprijs. Helaas kunnen we het via het forum niet verder nakijken en zien we alleen het verhaal van één kant. Voor verder contact kun je eventueel reageren op de e-mail of een nieuwe sturen via https://vodafone.nl/klacht. Het topic zal nu gesloten worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic