Hi ,
Bedankt voor je reactie en de link naar jullie website!
Ik begrijp uit je reactie en uit de informatie die op de website te vinden is dat je dan de *nieuwe* SIMkaart moet gaan gebruiken. (In mijn geval de SIMkaart die met de brief over omzetting van het Vodafone abonnement naar Vodafone prepaid werd meegestuurd. Ik moet daar dus dan wèl iets mee doen, in tegenstelling tot wat ik dacht.)
Maar dat is voor mij (en ik denk trouwens in het algemeen voor iedereen die overstapt) erg onhandig want dan ben je alle gegevens kwijt (bijvoorbeeld SMS berichten) die op de "oude" SIMkaart staan. (Met "oude" SIMkaart bedoel ik de SIMkaart die je in verband met je abonnement hebt.)
Van heb ik begrepen dat hiervoor een oplossing is, zie zijn laatste antwoord op
http://forum.vodafone.nl/t5/Abonnementen/SMSen-versturen-lukt-bij-abonnement-niet-meer/m-p/259335#M1... Maar ... het zou handiger zijn als je gewoon de SIMKaart kan blijven gebruiken die je in verband met je abonnement al hebt. Minder handelingen en dus minder kans dat er iets misloopt.
Is het mogelijk dat ik gewoon de SIMkaart blijf gebruiken die ik in verband met mijn abonnement heb?
Ik neem toch aan dat jullie aan ieder willekeurig SIMkaartnummer ieder willekeurig telefoonnummer kunnen koppelen?
Iedere opmerking welkom!
Groet,
MaxSIMe