Cameleon75

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is jullie doel Vodafone? Slechtste provider van 2015? Nu de specificatie weer naar de haaien!

Misleidende advertenties.
Andere producten leveren dan geadverteerd.
Niet af kunnen melden voor bepaalde Apps/Diensten terwijl het wel zou moeten kunnen volgens de kleine lettertjes.
Klachten die dramatisch traag of niet behandeld worden.
Klantenservice dat verkeerd voorlicht.
Gesprekken die opgenomen worden, zogenaamd onder de noemer voor scholingsdoeleinden maar heimelijk gewoon voor juridische doeleinden om zo de privacywetgeving te kunnen omzeilen.
Fraude en oplichting.
En ik kan nog even doorgaan.

En wat nu weer? Juist ja, weer iets dat goed was knallen jullie omver. In het verleden kon je zelf de specificaties downloaden en op je dooie akkertje rustig bekijken én heel belangrijk, gewoon opslaan op je eigen computer zodat ze niet, na een bepaalde tijd gearchiveerd worden en niet meer toegankelijk zijn.

Waarom moet alles dat goed is stuk en blijven jullie volhouden om de puinzooi in stand te houden of uit te breiden.

Ik wil mijn specificaties in kunnen zien, ook 5 jaar na dato als het moet. Waarom? Omdat net als Vodafone al die andere instanties en bedrijven er één grote puinzooi van maken op de administratie. En ik gewoon dan met wat simpele bewegingen aan kan tonen dát ik op die momenten contact heb gehad met die specifieke wangedrochten.

Ik zie geen enkele reden waarom je 24 verschillende knoppen in moet drukken om er achter te kunnen komen wie je wanneer gebeld hebt. "Ja u kunt met copy-paste nog deze gegevens binnenhalen", aldus jullie klantenservice. Seriously?!?

t Is al een drama dat jullie App de helft van de tijd niet werkt wegens zogenaamde problemen. Dus wat nu als je daar ook eens beperkt tot een jaarlijkse update. Een update die je in een afebakende omgeving test onder 'welwillenden' zodat niet iedere klant van jullie opgezadeld zit met die niet of zeer slecht werkende rommel die vervolgens weer enkele updates nodig heeft om het te herstellen. test die zooi eens voor je Live gaat.

Lijkt wel alsof jullie HBO'ers in dienst hebben om tot 'ontwikkelingen' te komen. Het lijkt heel wat maar iedere dwaas met wat inzet en een IQ van 85 of hoger kan een dergelijke opleiding volgen.

Doe eens een keer werkelijk wat aan je service in plaats van statistieken na te volgen.

1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
De specificaties zijn tot 12 maanden inzienbaar. Verder is langer niet verplicht. Als je ze zo lang wilt inzien had je ze ook kunnen opslaan op je pc of uitprinten etc. Je kunt contact opnemen hiervoor met de klantenservice om ze op te vragen. Echter durf ik niet te zeggen hoe ver terug bewaard wordt. Ik meen 12 maanden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic