Asselbergs

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wat is het telefoonnummer van Vodafone?

Ik wil een vraag stellen, maar het enige telefoonnummer dat ik vind is 1200.
Dat werkt alleen voor abonnees van Vodafone en dat ben ik (nog) niet.
Op de website heb ik het niet kunnen vinden.
Raar voor een telefoonbedrijf.
7 Reacties 7
SMJ

Gedreven Meedenker
  • 68Posts
  • 8Oplossingen
  • 17Likes
Hi Asselbergs,
Je mag dan dit nummer bellen om ons te bereiken: 043 355 55 55.
Asselbergs
topicstarter
Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het gaat allemaal niet vanzelf:

ca een maand geleden heb ik de procedure opgestart om met nummerbehoud over te stappen van KPN naar Vodafone.
Binnen enkele dagen kreeg k een contract, dat zou ingaan op 14 juli.

Omdat ik niets vernam en ook geen SIM kaart ontving ben ik maar eens gaan bellen, daarvoor zocht ik dat telefoonnummer.
Ik kreeg een dame aan de lijn die niets anders voor me kon doen dan mij doorverbinden met weer een dame.
Na alle verificatievragen te hebben afgewerkt meldde ze mij dat ik beter opnieuw kon bellen met 0800 0001 keuze 3. Na ook hier weer alle verificatievragen te hebben afgewerkt bleek er iets niet in orde met het contract. Of ik weer een ander nummer wilde bellen, wat doorverbinden kon niet.
Deze dame meldde mij dat Voadfone mij gisteren en vandaag had proberen te bellen. Inderdaad ben ik tweemaal Anoniem gebeld. Anonieme telefoontjes neem ik niet op omdat ik geen zin heb in telefonische colportage.

Op 0800 0560 kreeg ik een heer aan de lijn met wie ik eerst weer alle verificatievragen afwerkte.
Met hem nam ik alle relevante nummers door: Klantnummer KPN, ICCID, klantnummer Vodafone, en mijn 06 nummer. Hij beloofde mij om de zaak nu asap in orde te maken.

Ik geef Vodafone in overweging om niet meer anoniem te bellen. Ik kan geen enkele reden bedenken waarom Vodafone zich voor haar identiteit zou moeten schamen. Hoewel, als je dit gestuntel overziet.....

Tevens zou het een goede zaak zijn om als klant niet meemalen voor één probleem door de verificatiebrij te moeten.
Klantvriendelijkheid is een kunst.


Fabianharkes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee telefoon nummer is 1201 maar ik lees dat je nog geen klant bent..... als je geen hooft pijn wil en geen gezeur dan zou ik ook GEEN klant worden van de firma list en bedrog eh ik bedoel Vodafone
Fabianharkes

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
???????? ik ben dus niet de enige die van het kastje naar de muur word getuurd ik zou zeggen blijf bij KPN nou het nog kan
caaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
klanteservirse nr voadafone is 1201 . goed de bantje luisteren en komt goed., veel succes gr caaa
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien de telefoonnummers gewoon op onze website staan (https://www.vodafone.nl/support/contact/telefoon) zal ik dit topic sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic