Serenajay2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat is de status van de verlenging van mijn abonnement?

Goedemorgen 

Ik heb geprobeerd mijn abonnement te verlengen maar volgens mij is er iets verkeerd gegaan kunt u voor mij na gaan of dat zo is of dat mijn abonnement met in gang van 15 december is verlengd. 

Vgr a kleuver van schalm tel nr 06**

**Mobiel nummer verwijderd wegens privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Serenajay2, goedemorgen en welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als je verder niets meer van jouw bestelling hebt vernomen. Ik zie dat er inderdaad iets mis is gegaan, waardoor de bestelling niet is gevalideerd. Ik wil je om die reden vragen om even contact op te nemen met de afdeling 'Status Order' via 0800-0560. Zij kunnen de bestelling opnieuw met je doornemen en ervoor zorgen dat de bestelling alsnog correct wordt geplaatst. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3046Posts
  • 897Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @Serenajay2, goedemorgen en welkom hier!

Goed dat je even aan de spreekwoordelijke bel trekt als je verder niets meer van jouw bestelling hebt vernomen. Ik zie dat er inderdaad iets mis is gegaan, waardoor de bestelling niet is gevalideerd. Ik wil je om die reden vragen om even contact op te nemen met de afdeling 'Status Order' via 0800-0560. Zij kunnen de bestelling opnieuw met je doornemen en ervoor zorgen dat de bestelling alsnog correct wordt geplaatst. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic