gogol

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat gebeurt er als ik mijn abonnement niet verleng?

Kunt u mij en de community hierop een antwoord geven?

BVD

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @gogol 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je je abonnement niet verlengt dan blijft deze voor onbepaalde tijd doorlopen. 
Dan kan je elk moment je abonnement opzeggen, met een opzegtermijn van 1 maand. 

Eventuele kortingen, die voor 1 of 2 jaar geldig waren, komen te vervallen. Maar de meeste kortingen blijven gehanteerd en dan blijf je dus gewoon het bedrag betalen wat je nu doet. Soms is het handig, want dan kan je op elk moment, daarna, overstappen. Maar soms is het ook beter om even te kijken of er niet een goedkopere abonnement is. Want elk jaar passen de providers de abonnementen aan en dan kan het ook wel eens voordeliger zijn om over te stappen naar een nieuw abonnement.

Wil je meer uitleg, en/of weten of er kortingen komen te vervallen, dan zal je even moeten wachten op iemand van Vodafone, die kan je dat helemaal uitleggen. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @gogol,

Welkom op de community van Vodafone.
Het klopt inderdaad wat @Energieboy aangeeft. 

Als je je abonnement niet verlengt dan blijft deze voor onbepaalde tijd doorlopen. 
Dan kan je elk moment je abonnement opzeggen, met een opzegtermijn van 1 maand. 

Eventuele kortingen, die voor 1 of 2 jaar geldig waren, komen te vervallen. Maar de meeste kortingen blijven gehanteerd en dan blijf je dus gewoon het bedrag betalen wat je nu doet. 

Ik kijk graag voor je na welke kortingen doorlopen en welke vervallen.

Kun je mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken? Vervolgens mag je op "Stuur een bericht" Klikken.
Hierin mag je de volgende gegevens vermelden:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- 06 nummer.

Om te kijken wat er mogelijk is om te verlengen, mag je hiervoor bellen met 0800-0560.
Je komt dan uit bij mijn collega's van de afdeling verkoop. Zij kunnen met je meekijken en een aanbod doen.

Onze abonnementen zijn pas veranderd waardoor er in sommige abonnementen meer data zit en tarieven zijn veranderd. 
Het Start M abonnement is op dit moment 11,00 euro per maand in combinatie met Ziggo. Hiermee heb je 150 bel minuten, onbeperkt sms en 3GB aan data 
https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/vergelijken

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @gogol 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je je abonnement niet verlengt dan blijft deze voor onbepaalde tijd doorlopen. 
Dan kan je elk moment je abonnement opzeggen, met een opzegtermijn van 1 maand. 

Eventuele kortingen, die voor 1 of 2 jaar geldig waren, komen te vervallen. Maar de meeste kortingen blijven gehanteerd en dan blijf je dus gewoon het bedrag betalen wat je nu doet. Soms is het handig, want dan kan je op elk moment, daarna, overstappen. Maar soms is het ook beter om even te kijken of er niet een goedkopere abonnement is. Want elk jaar passen de providers de abonnementen aan en dan kan het ook wel eens voordeliger zijn om over te stappen naar een nieuw abonnement.

Wil je meer uitleg, en/of weten of er kortingen komen te vervallen, dan zal je even moeten wachten op iemand van Vodafone, die kan je dat helemaal uitleggen. 

gogol
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Energieboy Bedankt voor de voorlopige uitleg.

Ik zal maar wachten op een officiële Vodafone uitleg, want ik heb nog nooit meegemaakt dat je bij een verlenging van je abonnement een voorstel krijgt waarbij je huidige abonnement goedkoper is bij gelijkblijvend data/belminuten.

Ik zou stijgen van € 9,45 naar €11,- per maand, terwijl ik twee jaar geleden begonnen ben op €9,- als ik verleng voor twee jaar.

Het zou gaan om een Start M abonnement icm Ziggo.

Ik hoop maar dat ik het niet goed begrepen heb.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @gogol,

Welkom op de community van Vodafone.
Het klopt inderdaad wat @Energieboy aangeeft. 

Als je je abonnement niet verlengt dan blijft deze voor onbepaalde tijd doorlopen. 
Dan kan je elk moment je abonnement opzeggen, met een opzegtermijn van 1 maand. 

Eventuele kortingen, die voor 1 of 2 jaar geldig waren, komen te vervallen. Maar de meeste kortingen blijven gehanteerd en dan blijf je dus gewoon het bedrag betalen wat je nu doet. 

Ik kijk graag voor je na welke kortingen doorlopen en welke vervallen.

Kun je mij een bericht sturen door op mijn naam te klikken? Vervolgens mag je op "Stuur een bericht" Klikken.
Hierin mag je de volgende gegevens vermelden:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- 06 nummer.

Om te kijken wat er mogelijk is om te verlengen, mag je hiervoor bellen met 0800-0560.
Je komt dan uit bij mijn collega's van de afdeling verkoop. Zij kunnen met je meekijken en een aanbod doen.

Onze abonnementen zijn pas veranderd waardoor er in sommige abonnementen meer data zit en tarieven zijn veranderd. 
Het Start M abonnement is op dit moment 11,00 euro per maand in combinatie met Ziggo. Hiermee heb je 150 bel minuten, onbeperkt sms en 3GB aan data 
https://www.vodafone.nl/abonnement/sim-only/vergelijken

gogol
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Louis  schreef:

Het Start M abonnement is op dit moment 11,00 euro per maand in combinatie met Ziggo. Hiermee heb je 150 bel minuten, onbeperkt sms en 3GB aan data


Dat bedoel ik! Ik ga dus van €9,45 voor hetzelfde naar €11,-. Dat kan ik niet echt een aanbieding vinden😕

Denk je dat er meer kan, want ik vind dat ik een prima abonnement heb? In dat geval zal ik een PM sturen.

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik kan alleen controleren welke kortingen er vervallen op je huidige abonnement @gogol.
Via hier kan ik je helaas geen aanbod doen.

Enige wat ik nog kan adviseren is wachten totdat er een aanbieding voorbij komt. Het beste kun je hiervoor onze website in de gaten houden. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic