Alian

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat gebeurt er als ik Ziggo opzeg?

Heb nu een Vodafone red (speciaal).

Had eerst Ziggo een mobiele telefonie is overgenomen door Vodafone.

Wat gebeurt er nu met mijn telefonie-abonnement, als ik Ziggo vervang door een andere provider?

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
BozzDH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Aan de Vodafone kant vervalt je 5 EUR korting en het verdubbelen van je GB’s.

 

Aan de Ziggo kant (dat was niet je vraag) vervalt je extra TV-pakket. Stel dat je een liefhebber bent van sport (Engels, Italiaans en Spaans voetbal, Formule 1, NBA en nog veel meer) dan kan je je daar op abonneren wanneer je bij een andere provider zit, kost je dan wel 15 EUR. In het geval zo’n extra pakket je niet interesseert dan vervallen die kosten.

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Alian
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is altijd goed om vooraf hierover even informatie in te winnen. Ik zie dat @BozzDH je al te hulp is geschoten en ik sluit mij volledig hierbij aan. Op het moment dat Ziggo en Vodafone niet meer worden gecombineerd, dan komen de Gratis Extra's te vervallen. Dit betreft o.a. de dubbele data, korting op je Vodafone abonnement, het gratis tv-pakket en Safe Online voor 20 apparaten. De Gratis Extra's kun je op deze pagina terugvinden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
BozzDH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Aan de Vodafone kant vervalt je 5 EUR korting en het verdubbelen van je GB’s.

 

Aan de Ziggo kant (dat was niet je vraag) vervalt je extra TV-pakket. Stel dat je een liefhebber bent van sport (Engels, Italiaans en Spaans voetbal, Formule 1, NBA en nog veel meer) dan kan je je daar op abonneren wanneer je bij een andere provider zit, kost je dan wel 15 EUR. In het geval zo’n extra pakket je niet interesseert dan vervallen die kosten.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Alian
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is altijd goed om vooraf hierover even informatie in te winnen. Ik zie dat @BozzDH je al te hulp is geschoten en ik sluit mij volledig hierbij aan. Op het moment dat Ziggo en Vodafone niet meer worden gecombineerd, dan komen de Gratis Extra's te vervallen. Dit betreft o.a. de dubbele data, korting op je Vodafone abonnement, het gratis tv-pakket en Safe Online voor 20 apparaten. De Gratis Extra's kun je op deze pagina terugvinden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic