merkco

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat een slechte service van Vodafone, diensten blokkeren via payinfo.nl lukt niet.

Ben ik nu al vanaf 19 mei bezig om betalingen van gamevife games te stoppen en vodafone krijgt het maar niet voor elkaar...

kreeg steeds onwenst berichtjes van vodafone voor sms en internet service diensten die ik echt niet wil..
is er verdorie toch een doorheen gekomen bij vodafone.
gamevife... 3,50 per week.....

dus op aanraden van vodafone via de website payinfo.nl alles geblokkeerd.
maar toch int vodafone steed weer 3,50 per week.

dus na medere keren bellen op 16 julie weer alles blokeren op payinfo.nl

en ja hoor weer betalingen gedaan door vodafone en krijg ik weer een te hoge rekening..

dusop 24 julie maar weer bellen met vodafone krijg je na 20 minuten eindelijk aan de telefoon advies alles blokeren op payinfo jezus wat een goed advies.........
zeg dat ik er niks aanheb en daar niet mee ben geholpen antwoord van vodafone DAN KAN IK U OOK NIET HELPEN WANT U LUISTERD NIET.. en gooit zo de hoorn er op...

MAAR IK HEB DE OPLOSSING ALLE BETALINGEN GEBLOKKEERD EN METEEN MIJ ABBONEMENT OPGEZEGD...

dus als dat is hoe vodfone dit soort prblemen oplost wenst ik ze bij deze veel succes.....

een jaren lange klant maar op korttermijn een EX KLANT........

*moderator edit: het onderwerp was gedeeltelijk in hoofdletters, dit komt schreeuwerig over, maakt het moeilijk leesbaar en is niet nodig. Het onderwerp hierop aangepast.*
8 Reacties 8
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@merkco

Als je alles definitief hebt geblokkeerd dan kunnen die diensten geen kosten meer in rekening brengen. Ik vermoed dus dat je de diensten toch niet definitief hebt geblokkeerd. Je hebt op de site twee mogelijkheden. Je kunt namelijk nakijken welke abonnementen er actief zijn en je kunt specifieke diensten blokkeren. Ook kun je alle diensten blokkeren. Voor die laatste mogelijkheid moet je kiezen.

*moderator edit: het onderwerp was gedeeltelijk in hoofdletters, dit komt schreeuwerig over, maakt het moeilijk leesbaar en is niet nodig. Het onderwerp hierop aangepast.*
merkco
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo maartje..
dat is juist dit is dus al 2 keer eerder gedaan op aanraden van de helpdesk.
en er werdt verzekerd dat het nu dan in orde zou zijn.
ook heb ik hiervan de sms die je krijgt via nr.1555 deze heb ik ontvangen op 19 mei om 18:12
en wedereom op 16 juli om 18:34
dus ik heb alles geblokkeerd waar ik het bewijs van heb en toch int vodafone nog steeds de bedragen
er wordt alleen steeds gehamerd dat ik die dienst ben aangegaan wat definitief niet het geval is..
ook heb ik al eerder aangegeven dat zijn mijn internet gebruik moeten nakijken en dan kunnen zien dat ik geen gebruik maak van de gamivife....
heb ik al in mei aangegeven en toch int vodafone nog steeds bedragen.
dus kort gezegd heb ik geen toestemming gegeven en alles geblokkeerd en toch int vodafone bedragen voor gamivife .
dus als u naar de bakker gaat voor een wit brood wat u elke dag koop en de bakker zegt je hebt ook krentebollen besteld neem ik die dan mee en betaal die dan ook ....
al lust ik geen krentenbollen en eet die dus ook niet op!!!!!
dus zegt u bakker daar ben ik het niet mee eens.dan zegt de bakker geen brobleem maar morgen moet u wel weer betalen voor de krenten bollen al wilt u deze niet vult u maar een klachten formulier in en wacht u dan maar af....
BLIJFT U DAN BIJ DIE BAKKER OF HAALT U U BROOD ERGENS ANDERS........
hoor graag van u uw antwoord..

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Beste @merkco ,
Kijk we kunnen er lang en breed over in discussie gaan. Er is een dienst geactiveerd op je nummer. Wij activeren die diensten niet dus blijven eer weinig mogelijkheden over 🙂
De afrekening van de dienst gaat via de nota van je mobieleprovider, wij in dit geval. Echter is het niet aan ons om te bepalen of de dienst (on)gewenst is. Het kan immers ook een bewuste keuze zijn.

Kijk ik snap best dat de activatie niet bewust gebeurd is.

Maar de collega's aan de telefoon kunnen niet anders dan adviseren om de dienst stop te zetten. Vaak activeer je dit soort diensten door mee te dan aan spelletje op Facebook oid. Dan moet je de uitslag via je je mobiel krijgen eerst een sms sturen en dan kan het zijn dat je al aan een dienst vast zit. Nogmaals ik zeg niet dat het zo gebeurd is, ik geef een mogelijkheid aan.

Wat nu??
We hebben op onze site een apart gedeelte gewijd aan dit thema. Je vindt hier de mogelijkheden om te blokkeren (ik begrijp dat dit inmiddels gebeurd is. Als het correct gebeurt, dan kan de diens niet meer geactiveerd worden zonder dat je de blokkade opheft). Het stopzetten van de dienst kan 3 dagen duren.
Verder tref je hier een manier aan om de dienst bij ons onder de aandacht te brengen via een webformulier. Wij controleren dan hoe de aanmelding tot stand is gekomen. Aan de hand hiervan bepalen we eventuele vervolgstappen.

Internetgebruik.
Zoals op vele andere plaatsen op het forum al is uitgelegd, zien wij niet welke site jij met je mobiel bezoekt. Het is omwille van je privacy niet toegestaan dat een provider (willekeurig wie) dit kan inzien. Wij kunnen dus ook niet zien of je van de dienst gebruik maakt 🙂

Veel "droge stof" maar er komen best veel vragen over dit onderwerp, dus dan liever 1 x goed uitleggen.

merkco
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geachte per. en anderemedewerkers en lezers.
in elk geval bedankt voor de reaktie.
ben ik met het antwoord geholpen?
nauw niet echt staat veel in maar duidelijk geen oplossing.
als u het eerste bericht leest heb ik alles geblokkeerd op 19 mei...
reden waaom dit is gedaan op telefoniche advies van de klanten service omdat ik medere rare berichten kreeg.
dit is een zakelijk toestel en zat daar niet op te wachten.
dus als er toen door vodafone duidelijk aktie was ondernomen was dit mischien wel voorkomen..
verteld u mij maar wat je als klant dan nog meer had kunnen doen...
als de klanten service duidelijk zegt het is geregeld ga je er van klant uit dat dit ook zo is..
de druppel was echter dat als je maar wederom voor de zoveelste keer de klanten service belt en dat dan de medewerker er niet uitkomt en dan zegt :u luistert niet en dan de telefoon er op gooit terwijl je al dik een kwartier in de wacht heb gestaan en dan eindelijk iemand te spreken krijgt en dan dit antwoord.....
hoor graag u mening..
op de klacht die ik heb ingevuld op 16 juli en met de vraag om de bedragen terug te boeken heb ik tot op heden nog geen antwood..
loopt dit nog wel steeds????
als u daar een antwoord op heeft ben ik mischein wat beter geholpen.
ondertussen weet ik nog steeds niet duidelijk als er nog betalingen worden gedaan door vodafone aan gamivife.ik heb namelijk het zelfde gedaan als 19 mei...
alles geblokkeerd en maar afwachten..

we kunnen er zeker lang of kort over discuseren zijn we bijde niet mee geholpen.
maar ja als je geen duidelijk antwoord krijgt over het oplossen..

het lijkt mij alleen voor vodafone jammer dat ze zo hun trouwe klanten weg jagen het is wel 44 euro in de maand
kijken als een andere aanbieder dan wel kan geven waar ik voor betaal.

in elk geval bedankt en hoor graag van u..
p.s.

mocht er iemand een mooi aanbod hebben ik ben bereid 44 euro in de maand te betalen wil alleen bellen en soms een sms sturen 1000 mb internet is genoeg..ik wil alleen geen betaal sms en internet diensten....
hoor het graag.....

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @merkco ,
Het lijkt me handig om zaken even duidelijk in het juiste daglicht neer te zetten:
- Diensten worden door klanten (bewust / onbewust) geactiveerd
- Afrekening gebeurt via de Vodafone rekening
- Verder hebben wij hier niets mee van doen, wij kunnen het niet opzeggen cq aanpassen.
- Wat wij doen is informeren over de diensten en eventuele klachten erover afhandelen
- Bij een klacht nemen we contact op met de aanbieder. We zijn van hena fhankelijk en soms kan beantwoording iets langer duren. We zijn er dus zeker mee bezig.

Ik weet dat dit zeker niet het antwoord is dat je graag wil horen. Maar het is wél duidelijk denk en het is zeker zoals de zaken ervoor staan.

Greetz, Per

merkco
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte per. Medewerkers en vooral lezers.
Dit is zeker een antwoord waarmee ik iets kan, maar ja ik hoor niet anders.
Verder hoor ik niemand over de zeer goede service van de medewerker van de afdeling facturen die dan tegen een klant zegt, u luistert niet en dan de telefoon er op gooit...
Daar hoor ik meneer per niet over.
Een update hoe ver het staat ingeval van de gedane betalingen ook niet.
Tevens heb ik bij deze een vraag aan de heer per.
Het bedrag van 3,50 gaat dit bedrag in zijn geheel naar gamivife en zit er in dit bedrag ook een gedeelte voor Vodafone dus in kort verdiend Vodafone aan deze dienst...hoor het graag als klant.
Surf eens rond op gamivife en target media. Stikt van de klachten die identiek zijn als de mijne.
Wel heb ik inmiddels van Vodafone 2 mailtjes,1 sms en 2 medewerkers gesproken.
En weet je waar het hier om gaat….Sorry, dat u uw abonnement heeft opgezegd kunnen we u niet overhalen om toch te blijven.
Dus krijg ik de mooiste aanbiedingen en als ik dan vraag als de klacht inmiddels is opgelost weet men weer van niks. Dus wederom weer een antwoord van een medeweker van Vodafone waar ik niks mee kan.
als deze medewerkers nu eens ingezet worden op de klachten afdeling en de klachten oplossen lijkt mij beter besteed want dan had ik waarschijnlijk mijn abonnement niet beëindigd.
Graag ontvang ik uw reactie, zie dit met volle verwachting te gemoed.

*moderator edit: tekst was gedeeltelijk in hoofdletters, dit komt schreeuwerig over, maakt het moeilijk leesbaar en is niet nodig. De tekst en het onderwerp aangepast.*
merkco
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte lezers.

En ja hoor zoals verwachte nog steeds geen antwoord op mijn vragen.
En klachten afdeling heeft het blijkbaar nog steeds te druk want daar hoor je ook niks meer van.
Wel krijg je weer een belletje met sorry dat u hebt opgezegd kunnen we u toch niet een mooi aanbod doen zodat u toch blijft.

Los het probleem nauw maar eens op.
Ja, maar dat is niet onze afdeling.

Wat heb je daar nauw aan, niks toch.

Je stelt kritische vragen en je hoort niks meer. Dient een klacht in en je hoort niks meer.
Wel zat mooie aanbiedingen als je toch maar weer eens tekent voor 1 of 2 jaar........

Beging het nauw toch wel een beetje zat te worden geef me dan maar eens een goede reden om toch voor Vodafone te kiezen.

*moderator edit: tekst was volledig in hoofdletters, dit komt schreeuwerig over, maakt het moeilijk leesbaar en is niet nodig. De tekst en het onderwerp aangepast.*
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @merkco,

Zoals je in je bericht kunt zien, heb ik deze aangepast.

Het Forum is bedoeld voor en door gebruikers. Via het Forum is het niet mogelijk om je gegevens na te kijken, kijk voor meer informatie hierover in dit topic. Lees anders ook even de huisregels voordat je een nieuw bericht plaatst. Zo kun je voorkomen dat je berichten moeten worden aangepast of verwijderd. Berichten die voldoen aan onze huisregels zijn uiteraard van harte welkom!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic