@Lycke Vodafone
Hartelijk dank voor uw reactie,
Na vier updates
G988BXXU1ATD3 G988BXXU1ATCT G988BXXU1ATCH G988BXXU1ATBM Toestel geleverd via Vodafone . Goedendag, Het toestel is niet af , bepaalde foto's zijn niet mogelijk, zonder nabewerking , barcode inscannen , beeldscherm foto,zo 1,2,3, vergeet dat maar , toestel werkt niet op korte afstand , er zijn handelingen nodig om het scherp te krijgen , je zoomt in en uit en dan na 3 a 4 pogingen heb ik een bruikbare foto, autofocus wisselend iedere keer weer verschllend , kleurinstelling idem.
De combinatie hardware en software werkt elkaar tegen , O.A de HDR zorgt ervoor dat de foto's niet bruikbaar zijn zonder bewerking , Video focus , zit te pompen en te jagen , we zijn nu 4 updates verder , het toestel is neergezet door Vodafone en Samsung als : ”Met de samsung Galaxy S20 maak je de beste foto's ooit”.
Dit klopt niet !.
In begin maart toen de lockdown van start ging , heb je een keuze , je druk maken om je nieuwe telefoon , of energie steken in een onzekere periode , ik heb na overleg telefonisch met uw medewerker aan de telefoon , dit gemeld , ook de winkel heb ik afgelopen week bezocht , het personeel heeft mij zover het kon vriendelijk te woord gestaan .
Was mijn verwachting patroon te hoog , ? , nee absoluut niet , maar als de basis functie camera niet werken van de Samsung S 20 Ultra, eenvoudige foto's nemen zonder er bij na te denken .
Mankeert de S20 Ultra wat , is hij stuk ?.
Nee , zie op Youtube Sammobie XDA Samsung Community .
Software voor de camera is niet af,
Om het toestel op te sturen vind ik geen goed idee , daar de klachten niet op te lossen zijn,
Ik wil graag weten wat Vodafone zijn standpunt is .
Als leverancier van de S20 Ultra neergezet als “ :”Met de samsung Galaxy S20 maak je de beste foto's ooit”
Met vriendelijke groeten,
Gabe