Tessa3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat betekent: een aankoop bij derden?

Ik keek net op mijn vodafone app
En zag daar dat ik €5 over mijn bundel heen zat,
Toen ik ging kijken stond er: aankopen bij derden
Ik ben nog nooit buiten mijn bundel geweest dus weet niet wat ik me erbij voor moet stellen.

Iemand een idee?

Moderator edit: bericht verplaatst naar juiste board

5 Reacties 5
BeMuHe

Gedreven Meedenker
  • 284Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
De aanduiding derdengeld betekent in feite dat de financiele afhandeling wordt gedaan door een derde partij, als je b.v. een prepaid telefoon heb via Vodafone en je waardeert deze via internet op komt er een derde partij op je afschrift te staan.
Dit komt ook vaak voor als je de tandarts zelf betaald via Famed, een heel bekend voorbeeld van derde partij is de notaris.
Anonymous
Niet van toepassing
Waarschijnlijk heb je jezelf aangemeld voor eenmalige, wekelijkse of maandelijkse content dienst. Dit kun je controleren via www.payinfo.nl
Tevens kun je het daar ook stopzetten en blokkeren.
Via de website vanm my Vodafone kun je inzien wanneer de kosten gemaakt zijn en door welk nummer wat er bij hoort.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor weghalen uit Vodafone thuis forumdeel. 😄
Noortje81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraag maar kan niet vinden waar ik nu zelf een vraag kan stellen alleen zoeken op forum en aanklikken of ik dat probleem ook had. En nu kan ik hier op antwoorden.
Maar zelf een vraag dus..

Ik krijg ook € 8.99 te staan bij aankoop bij derde. Ws netflix, maar moet ik dit nu steeds via jullie betalen?
Graag wil ik dit gewoon rechtstreeks bij netflix doen.
Hoe moet ik dit regelen.

Jullie zijn trouwens erg slecht te bereiken. Via de telefoon hadden jullie het erg druk en dan wordt de verbinding gewoon verbroken. Op de chat was niemand aanwezig zeggen ze bij my vodafone. En bij het forum wat ik hier voor me zie staat nergens duidelijk aangegeven waar ik dat moet doen. Ook bij het antwoord van jullie op deze vraag bij een andere klant
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Via www.netflix.com/youraccount kun je jouw account opzeggen. Maar dan moet je weer een nieuw aanmaken bij Netflix. Misschien is het handiger om even contact op te nemen met Netflix en te vragen of zij het voor je kunnen omzetten?
Kijk ook even in dit topic voor tips mbt Netflix
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic