GiselaEijserman

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer wordt mijn abonnement actief?

Hi, begin februari heb ik een Vodafone abo (Red Essential) aangevraagd, inclusief nummerbehoud van T-Mobile. Ik heb op 5 feb netjes mijn nieuwe telefoon gekregen plus mijn nieuwe simkaart en contracten. Mijn nieuwe Vodafone abo zou ingaan nadat mijn contract op 30 mei bij Tmobile zou afgelopen zijn. Dat was afgelopen zaterdag. 

Tot op heden heb ik geen enkel bericht of signaal van Vodafone mogen ontvangen, en gebruik ik nog steeds het netwerk van Tmobile. Ook op Mijn Ziggo pagina staat nergens vermeld dat ik nu een abonnement van Vodafone zou hebben.. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @GiselaEijsermans 
Welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je graag wilt weten wanneer jouw abonnement nu precies van start gaat. We kunnen je nummer alleen op werkdagen overzetten. In het weekend en op feestdagen gaat dat helaas niet. Nu hebben we natuurlijk net het weekend en Pinksteren achter de rug. Op basis hiervan vermoed ik dat je dan vandaag een SMS zult gaan ontvangen dat jouw nummer overgezet gaat worden. Ontvang je vandaag geen SMS omtrent de nummerportering wil je mij dit dan laten weten? Ik neem dan graag een kijkje voor je achter de schermen. Vul hiervoor ook de volledige gegevens in in jouw Community profiel. Ik weet nu namelijk, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @GiselaEijsermans 
Welkom op de Vodafone Community. 

Logisch dat je graag wilt weten wanneer jouw abonnement nu precies van start gaat. We kunnen je nummer alleen op werkdagen overzetten. In het weekend en op feestdagen gaat dat helaas niet. Nu hebben we natuurlijk net het weekend en Pinksteren achter de rug. Op basis hiervan vermoed ik dat je dan vandaag een SMS zult gaan ontvangen dat jouw nummer overgezet gaat worden. Ontvang je vandaag geen SMS omtrent de nummerportering wil je mij dit dan laten weten? Ik neem dan graag een kijkje voor je achter de schermen. Vul hiervoor ook de volledige gegevens in in jouw Community profiel. Ik weet nu namelijk, op de gebruikersnaam na, niet wie je bent. 

GiselaEijserman
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel Cecilia, dan zal dat het zijn.

We wachten af. Ik zal ook mijn gegevens aanvullen.

 

mvg, Gisela

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic