Jaapvanderwijst

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer wordt het netwerk in Domburg weer gemaakt? Voor de tweede dag al weer geen bereik.

Zie onderwerp. Ik zit nu op Belgisch netwerk, neem aan dat vodafone de extra kosten voor haar rekening neemt?
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

De werkzaamheden, storingen en dekking kun je inzien via https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/dekkingskaart.shtml
Wanneer de dekking in Domburg verbeterd wordt durf ik niet te zeggen omdat ik niet in dr systemen van Vodafone kan vanuit hier.
Ik raad je aan om hierover contact oo te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dit controleren bij de technische dienst. Hetzelfde geldt betreft de kosten. Dit soort toezeggingen etc. Worden vanuit hier niet behandeld. Wij kunnen alleen maar adviseren.


Jaapvanderwijst
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven dank voor je bericht maar ik kan niet bellen. Antwoord zit een beetje in de categorie paarse krokodil.
Anonymous
Niet van toepassing
Via www.vodafone.nl/support/contact zie je hoe je contact op kunt nemen. Je kunt het eventueel proberen via de chat of facebook anders. Houd er rekening mee dat bij facebook de berichten op volgorde worden afgehandeld. In je bericht op de wall kun je dan beste een kopie van de link van dit topic posten samen met de vraag.
Ingegommers

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb al 2 keer gebeld op het moment dat ik een klein beetje bereik had, ze zijn er mee bezig maar na 3 dagen nog geen enkele verbetering !! Vodafone doe er nu eens iets aan we willen graag bereikbaar zijn!!!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
De dekking wordt vermeld op onze dekkingskaart, evenals de dekking. Via het forum kunnen we hier weinig over zeggen, ook vanwege de vele factoren. Ik zal het topic daarom sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic