DionOverdevest

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer wordt de Sony Xperia Z1 Lollipop update beschikbaar?

Hee,

ik had even een snel vraagje. Ik zag net op de site van sony dat de Android 5.0 Lollipop update vanaf vandaag beschikbaar is voor de Sony Xperia Z1, maar ik kan hem nog niet binnenhalen via mijn telefoon zelf.. Weet iemand wanneer hij beschikbaar wordt in Nederland? Ik heb geen branded toestel, heb hem namelijk los gekocht.

Bij voorbaat dank,

Dion
3 Reacties 3
DionOverdevest
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de sony site staat dat de update sinds vandaag beschikbaar is voor de Sony Xperia Z serie. Ik heb zelf nog een Z1, maar hoelang zal het dan nog gaan duren voordat je m ook op een branded Z1 kan binnenhalen? Automatische softwareupdate van m'n telefoon zelf kan hem nog niet vinden..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai DionOverdevest,

Branded toestellen krijgen in de meeste gevallen de software update ietsjes later binnen omdat deze ook wordt gecontroleerd door Vodafone zodat de software wel werkt op de branded toestellen ;).
Controleer zo nu en dan even via het toestel of er en update beschikbaar is voor je eigen Xperia Z serie.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik lees zojuist via Androidworld dat de update vanaf vandaag van start gaat voor de niet branded toestellen. http://androidworld.nl/nieuws/android-50-lollipop-xperia-z3-deze-week/

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic