Aadbroer

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wanneer wordt de P30 pro geleverd (Pre-order)

Goedemiddag,enig idee wanneer de P30 pro word geleverd??

Is alweer een tijdje stil vanaf Julie kant

Groetjes aad
72 Reacties 72
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
vderLinden wrote:
Mijn P30 Pro 128GB Breathing Crystal is zojuist binnen gekomen. Op 3 april besteld.

Geweldig!
Veel plezier 😉
JonneNuijten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vorige week zaterdag 5 april de P30 pro 128gb Aurora besteld. Heb afgelopen week ook contact met Vodafone opgenomen en ze zijden dat hij gisteren of vandaag afgeleverd zouden worden. Tot nu toe nog steeds niks binnen. Vandaag weer contact opgenomen met Vodafone en die konden de exacte datum/week niet doorgeven. Ik vind het ook best slecht dat ik na die 5 werkdagen ook geen mail of sms ontvangen met de vertraging. alleen maar een mailtje vorige week zondag. Weten jullie wanneer we de P30 pro 128gb Aurora kunnen verwachten?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Ik heb ergens gelezen week 15 of 16.
Weet niet of die van jou daar dan ook tussen zit. Want het is natuurlijk afhankelijk welke je hebt gekocht. In ieder geval is er verder nog niets zeker. We zullen dus toch moeten afwachten ?

Uiteraard heel vervelend maar voor nu is er denk ik verder geen andere info. Mocht er iets veranderen dan hoop ik dat de moderatoren hier een melding zullen maken.
DickS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Huawei P30 Pro 128 GB Aurora besteld. Maandag 8 april gebeld. Uiterlijk vrijdag zou ik te telefoon hebben. Donderdag geen mail/SMS gekregen en weer gebeld. Dan weet de vriendelijke klantenservice het opeens niet meer en is er een vaag antwoord dat het niet heel lang meer kan duren en de opmerking: "U krijgt een mail/SMS." Op de klantenpagina moet je het doen met de opmerking bij de bestelling "Wordt verwerkt".
Het lijkt mij toch dat als je een toestel in de pre-order besteld dit op moment van op de markt komen (5 april) klaar moet/kan liggen voor verzending. Als er niet voldoende toestellen binnen zijn gekomen weet men dit.
Stop dan de pre-order. Nu moeten de uiterst vriendelijke mensen van de klantenservice recht proberen te praten wat krom is terwijl ze, zo lijkt het, zelf ook niet heel veel weten.
Vodafone, wees duidelijk en kom mensen die nu moeten wachten (terwijl de betreffende toestellen gewoon in de winkel liggen) tegemoet door bv een wel leverbaar alternatief te bieden dat dezelfde dag nog de deur uit kan.
Met groet,
Een teleurgestelde langjarige klant van Ziggo/Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi DickS

Dankjewel voor je feedback! Dit wordt enorm gewaardeerd. Ik zal het intern doorgeven!
Vaak zit er aan een pre-order nog verdere acties vast zoals de Sonos speaker etc.Dit is na de pre-order niet het geval.
Hierdoor kunnen wij alleen de toestellen met de juiste gegevens naar je opsturen zodat je gebruik kunt maken van bepaalde acties. Daarnaast zijn wij natuurlijk ook afhankelijk van de levering van de fabrikant. Neemt natuurlijk niet weg dat het vervelend is!

Volgende week (week 16) is de verwachting dat de meeste pre-orders verstuurd worden. De gewone variant zijn de meeste al deze week verstuurd.
Raha0163

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al op 26 maart een P30 Pro Aurora besteld, maar nog niets ontvangen en het blijft vanuit Vodafone angstvallig stil. Vodafone verschuilt zich achter de gebrekkige levering door HUAWEI, maar m.i. niet geheel terecht. Ik constateer niet alleen een slecht leveringsbeleid ook een slecht aankoopbeleid. Ik mag toch aannemen dat over koop en levering goede afspraken worden gemaakt. Door de late aflevering (inmiddels staat de voorraad bij Vodafone op: NIET LEVERBAAR) loop ik nu de kans dat ik de promotie-actie misloop. De reactie van Vodafone hierop is; 'daar kan Vodafone niets aan doen. Het is een actie van HUAWEI!' Lekker makkelijk, Vodafone heeft maar al te graag geadverteerd met- en geprofiteerd van de actie. Het zou Vodafone sieren als zij namens haar klanten de afspraak met HUAWEI weet te maken dat de mensen door het uitblijven van de levering ruimer de tijd krijgen om hun toestel voor de actie aan te melden cq registreren. Dus Vodafone pak je verantwoordelijkheid!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Beste Raha0163
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik begrijp dat het niet fijn is dat de levering later is dan verwacht. We kunnen er vanuit gaan dat als Vodafone aangeeft dat het een levering is dat problemen geeft, dat het dan ook zo is. Nu je erop wacht kan ik me voorstellen dat het vervelend over komt. Maar je hoeft je in principe geen zorgen te maken over de actie:

Als je toch je Huawei hebt gekocht in de Pre Order periode, dan kan je gewoon meedoen aan de actie. De Actie loopt van 26 maart tot en met 7 april 2019 en is uitsluitend van toepassing op de Huawei P30 Pro toestellen die in deze periode zijn besteld (pre-order periode). Mocht het toestel voor het einde van de pre-order periode, dus eerder dan 7 april al beschikbaar zijn, dan komt de consument ook in aanmerking voor de Sonos One en Huawei Wireless Charger (indien voldaan wordt aan alle overige actievoorwaarden).

Meer info en aanmelding voor deze, zie:
https://consumer.huawei.com/nl/campagnes/huaweip30pro_p30_preorder_promotie/#p30pro

Algemene voorwaarden zie:
https://consumer.huawei.com/content/dam/huawei-cbg-site/weu/nl/promotiepaginas/promo-elle-vogue/file...

Registratie is mogelijk tot en met 31 mei 2019, volgens de voorwaarden. Nou, dan heb jij je toestel al wel binnen hoor :wink::sunglasses:. Registraties die na 31 mei 2019 plaats vinden, worden niet in behandeling genomen. Je hebt nog wel even de tijd.
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Raha0163 wrote:
Ik heb al op 26 maart een P30 Pro Aurora besteld, maar nog niets ontvangen en het blijft vanuit Vodafone angstvallig stil. Vodafone verschuilt zich achter de gebrekkige levering door HUAWEI, maar m.i. niet geheel terecht. Ik constateer niet alleen een slecht leveringsbeleid ook een slecht aankoopbeleid. Ik mag toch aannemen dat over koop en levering goede afspraken worden gemaakt. Door de late aflevering (inmiddels staat de voorraad bij Vodafone op: NIET LEVERBAAR) loop ik nu de kans dat ik de promotie-actie misloop. De reactie van Vodafone hierop is; 'daar kan Vodafone niets aan doen. Het is een actie van HUAWEI!' Lekker makkelijk, Vodafone heeft maar al te graag geadverteerd met- en geprofiteerd van de actie. Het zou Vodafone sieren als zij namens haar klanten de afspraak met HUAWEI weet te maken dat de mensen door het uitblijven van de levering ruimer de tijd krijgen om hun toestel voor de actie aan te melden cq registreren. Dus Vodafone pak je verantwoordelijkheid!



ik sluit me hier volledig bij aan!! het is gewoon schandalig dat vodafone zelf niets laat horen!! en als je 4 keer belt heb je 4 verschillende antwoorden!! de ene belooft dat ze morgen uitgeleverd gaan worden, de andere weet van niets, weer een ander kan geen datum zeggen, en de laatste reageert geïrriteerd en dan wil je zelf zo snel mogelijk ophangen.
en de via de chat is het al niet veel beter, je merkt gewoon dat de medewerkers r ook klaar mee zijn.... en ik ben bang dat dit nog wel eens heeel lang kan gaan duren...

Vodafone zou zelf toch iets moeten laten horen?
wie heeft er nog meer en besteld en ook nog niet gekregen??

en gaat er nog wat tegenover staan??? een korting?? een extra accessoire naar keuze???
want de manier hoe we behandeld worden is schandalig! klantenbinding is iets waar Vodafone nog nooit van gehoord heeft
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
het mooiste antwoord dat ik kreeg was eergister via de telefoon..

"ja meneer, morgen verwachten we ze, en we sturen ze dan ook dezelfde dag op naar onze klanten, zodat die ze morgen ook in huis hebben!!!"

nu zijn we alweer 2 dagen verder... en nog steeds niets
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
ik ga es kijken op linked in of ik de CEO vanvodafone NL een bericht kan sturen.....

Jeroen Hoencamp

CEO
Jeroen Hoencamp (1966) is Chief Executive Officer (CEO) sinds de start van VodafoneZiggo op 1 januari 2017
Kroepoekje

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
pacandor wrote:

Raha0163 wrote:
Ik heb al op 26 maart een P30 Pro Aurora besteld, maar nog niets ontvangen en het blijft vanuit Vodafone angstvallig stil. Vodafone verschuilt zich achter de gebrekkige levering door HUAWEI, maar m.i. niet geheel terecht. Ik constateer niet alleen een slecht leveringsbeleid ook een slecht aankoopbeleid. Ik mag toch aannemen dat over koop en levering goede afspraken worden gemaakt. Door de late aflevering (inmiddels staat de voorraad bij Vodafone op: NIET LEVERBAAR) loop ik nu de kans dat ik de promotie-actie misloop. De reactie van Vodafone hierop is; 'daar kan Vodafone niets aan doen. Het is een actie van HUAWEI!' Lekker makkelijk, Vodafone heeft maar al te graag geadverteerd met- en geprofiteerd van de actie. Het zou Vodafone sieren als zij namens haar klanten de afspraak met HUAWEI weet te maken dat de mensen door het uitblijven van de levering ruimer de tijd krijgen om hun toestel voor de actie aan te melden cq registreren. Dus Vodafone pak je verantwoordelijkheid!

ik sluit me hier volledig bij aan!! het is gewoon schandalig dat vodafone zelf niets laat horen!! en als je 4 keer belt heb je 4 verschillende antwoorden!! de ene belooft dat ze morgen uitgeleverd gaan worden, de andere weet van niets, weer een ander kan geen datum zeggen, en de laatste reageert geïrriteerd en dan wil je zelf zo snel mogelijk ophangen.
en de via de chat is het al niet veel beter, je merkt gewoon dat de medewerkers r ook klaar mee zijn.... en ik ben bang dat dit nog wel eens heeel lang kan gaan duren...

Vodafone zou zelf toch iets moeten laten horen?
wie heeft er nog meer en besteld en ook nog niet gekregen??

en gaat er nog wat tegenover staan??? een korting?? een extra accessoire naar keuze???
want de manier hoe we behandeld worden is schandalig! klantenbinding is iets waar Vodafone nog nooit van gehoord heeft

Hier sluit ik me ook volledig op aan.

Idd elke keer een andere medewerker en een andere beloften die ze vervolgens niet na komen. Ook ik heb al meerdere keren contact met Vodafone opgenomen. Ik wacht nog steeds op mijn levering van de Huawei P30 Pro black 256gb.
Het is schandalig dat ze nog in back order staan en niet uitgeleverd kunnen worden. Je besteld hem niet voor niets in de pre-order.
Ook het feit dat het vanuit Vodafone erg stil blijft vind ik ronduit belachelijk.

Steeds een belofte over de levering en wanneer die zou moeten komen en steeds word er niks geleverd.

Vind ook dat er best iets tegenover gezet mag worden vanuit Vodafone.
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Kroepoekje wrote:


Steeds een belofte over de levering en wanneer die zou moeten komen en steeds word er niks geleverd.

Vind ook dat er best iets tegenover gezet mag worden vanuit Vodafone.




ik heb die CEO via facebook wat gestuurd, ik verwacht geen reactie terug, maar toch..

en zojuist weer gebeld, en EINDELIJK iemand die EERLIJK is, meneer, we hebben GEEN IDEE wanneer we ze binnenkrijgen.


ik ben bang dat deze telefoons pas NA 31 mei binnen gaan komen, dus als die speaker actie is afgelopen, en dan zijn we gewoon allemaal keihard genaaid... denk dat ze zich vergist hebben in de animo van deze actie....
Kroepoekje

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
pacandor wrote:

Kroepoekje wrote:

Steeds een belofte over de levering en wanneer die zou moeten komen en steeds word er niks geleverd.

Vind ook dat er best iets tegenover gezet mag worden vanuit Vodafone.


ik heb die CEO via facebook wat gestuurd, ik verwacht geen reactie terug, maar toch..

en zojuist weer gebeld, en EINDELIJK iemand die EERLIJK is, meneer, we hebben GEEN IDEE wanneer we ze binnenkrijgen.


ik ben bang dat deze telefoons pas NA 31 mei binnen gaan komen, dus als die speaker actie is afgelopen, en dan zijn we gewoon allemaal keihard genaaid... denk dat ze zich vergist hebben in de animo van deze actie....


Goh dat idee krijg ik ook meer en meer. Maar als dat zo is, annuleer ik de boel en zeg ik mijn abo op bij vodafone en ga naar een andere provider
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Kroepoekje wrote:


Goh dat idee krijg ik ook meer en meer. Maar als dat zo is, annuleer ik de boel en zeg ik mijn abo op bij vodafone en ga naar een andere provider



ik ben nu ook op twitter maar begonnen, hopelijk zijn er nog veel meer gedupeerde mensen, en krijgt de gewone media er ook lucht van... dit gaat echt nergens over.
ik had laatst een hele kleine issue met ING, ik kreeg een kadobon van tien euro, en een bos bloemen!!! als vodafone met dit net zo goed zou zijn als ING dan hebben we een jaar gratis bellen!! hahaha

dit was iniedergeval mijn allerlaatste verlenging bij vodafone, puur vanwege de slechte en oneerlijke communicatie, hoe bizar is het dat je pas een eerlijk antwoord krijgt na diverse telefoontjes,
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Begrijp best dat jullie er een beetje moe van worden en dat je graag een antwoord wenst te krijgen. Echter, ik geloof nooit dat je iets bereikt door twitter berichten rond te sturen. Het is natuurlijk heel erg vervelend en ik weet bijna zeker dat Vodafone ook z'n best doet om alles op orde te krijgen. Voor hun is het natuurlijk ook niet leuk als er dingen niet goed gaan en verwacht ook een beetje dat het niet alleen aan de kant van Vodafone ligt.

Daarnaast is de actie nog tot 31 mei en dat is nog 1,5 maand. Nou, als je dan je telefoon nog niet hebt gehad dan heb je deze toch al wel geannuleerd en ben je naar een Media Markt of zo gegaan om daar je abonnement te laten verlengen met een nieuwe Huawei. Want dat kan natuurlijk ook, als je dat wenst en ze zijn daar wel op voorraad :blush:. De actie loopt vanuit Huawei en ook daar kan Vodafone niet zoveel aan doen.

Een jaar lang gratis bellen, ben blij dat je er zelf ook om moet lachen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Sterker nog, dat kunnen ze je wel toezeggen als je een Red abonnement hebt genomen. Dan zit het in de prijs in :joy::rofl:. Ik weet het, ik bekijk het misschien van de kleurige kant en probeer toch een beetje op deze manier de boel een beetje leuk te houden op de Community. Uiteraard ben ik het met jullie eens dat het geen sterke punt is wat Vodafone nu heeft met Huawei maar voorlopig kunnen we niets anders doen dan afwachten en je vooral niet druk maken, das niet goed voor je hart :upside_down:.

Beetje flauw nu misschien, maar mocht je er nu heel erg naar uit kijken, zie dit filmpje:
https://www.youtube.com/watch?v=zTsaYjkLcVg

Sorry mensen, ik kon het niet laten. Wens jullie toch een fijne zonnige dag en de komende dagen en alvast hele fijne Paasdagen gewenst. Blijf met jullie mee hopen dat Vodafone snel met een goede update komt en ze gaat verzenden.
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
hier even een kleine update, ik had net weer gebeld, eigenlijk om de hele bende te annuleren, maar had gelukkig weer iemand aan de lijn die eerlijk was,

en het blijkt dat vanuit huawai al een paar keer is aangegeven dat ze geleverd zouden worden aan vodafone, maar dit is dus tot op heden nog niet gebeurd... en daardoor kwam dus vanuit de klantenservice steeds de "foute" beloftes naar ons toe.
ook andere providers schijnen deze zelfde problemen te hebben...

hier kan ik dan wel begrip voor hebben,

feit blijft wel dat het raar is dat we er zelf steeds achteraan moeten bellen, en vodafone zelf niet met deze informatie naar ons toe komt.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
pacandor wrote:
feit blijft wel dat het raar is dat we er zelf steeds achteraan moeten bellen, en vodafone zelf niet met deze informatie naar ons toe komt.

Daar heb je gelijk in, maar ik denk dat geen ene provider het lef heeft om te melden dat een levering langer duurt dan de planning heeft aangegeven. Ook al kunnen ze er zelf niets aan doen. Kan zijn dat mensen dan denken dat het ergens anders wel beter is en zoals je hebt vernomen, is het bij andere providers ook zo.

Foutje van Huawei, kan gebeuren 😉
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Energieboy wrote:
Voor hun is het natuurlijk ook niet leuk als er dingen niet goed gaan en verwacht ook een beetje dat het niet alleen aan de kant van Vodafone ligt.

Daarnaast is de actie nog tot 31 mei en dat is nog 1,5 maand. Nou, als je dan je telefoon nog niet hebt gehad dan heb je deze toch al wel geannuleerd en ben je naar een Media Markt of zo gegaan om daar je abonnement te laten verlengen met een nieuwe Huawei. Want dat kan natuurlijk ook, als je dat wenst en ze zijn daar wel op voorraad :blush:. De actie loopt vanuit Huawei en ook daar kan Vodafone niet zoveel aan doen.

Een jaar lang gratis bellen, ben blij dat je er zelf ook om moet lachen :stuck_out_tongue_winking_eye:



Sorry mensen, ik kon het niet laten. Wens jullie toch een fijne zonnige dag en de komende dagen en alvast hele fijne Paasdagen gewenst. Blijf met jullie mee hopen dat Vodafone snel met een goede update komt en ze gaat verzenden.


kijk zoals ik zelf net al aangaf blijkbaar belooft huawai vodafone dat ze geleverd worden, en komen ze dat niet na...
maar als ik een bedrijf zou hebben en tegen dit soort dingen aan zou lopen dan zou ik mijn klanten informeren!! en ze niet in de kou laten staan,,, goed nieuws of niet! maar er is geen mailing geweest, helemaal niets!! en dat is belachelijk.

ja een jaar lang gratis bellen was sarcastisch bedoeld..
maar bij mij kwam ing zijn afspraak 2 dagen te laat na... en ik kreeg al een kadobon en een bos bloemen.(zonder dat ik er uberhaupt iets over gezecht had..)
hier wachten mensen nu al bijna 2 weken... en er is nog geen informatie vanuit vodafone zelf geweest. dat is toch belachelijk? of je het nou zonnig ziet of niet..
en ook of het nou de schuld is van vodafone of hun leverancier... ik heb een contract met vodafone, en net zoals hun verwachten dat ik mijn rekeningen betaal( anders sluiten ze me af) mogen wij ook wel wat verwachten van hun toch??
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Lees aub mijn berichten wel goed.
Ik heb ook aangegeven dat jullie helemaal gelijk hebben met de informatie.
Benoem alles met een knipoog en probeer toch een leuke Community te behouden 🙂
Maar daarnaast begrijp ik zeker dat het vervelend is! Dat lees je ook in mijn berichten.

Of je iets mag verwachten? Zelf zeg ik altijd van niet en als ik dan iets krijg is het mooi meegenomen. Maar zo zit ik in elkaar en dat is misschien iets te zonnig ingezien. Maar over het algemeen kan je lezen dat ik het volkomen met jullie eens ben dat de communicatie best wel wat beter zou mogen (best wel, wel heel erg).

Sorry, ik kan er niet zoveel aan doen. Als ik het kon doen, dan deed ik het graag! Dus dan maar met een beetje humor, wat misschien ook niet echt handig is op dit moment waar mensen op hun toestel zitten te wachten. Excuus als dit dan niet goed over komt, maar de bedoeling is goed.
pacandor

Gedreven Meedenker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Energieboy wrote:
Lees aub mijn berichten wel goed.
Ik heb ook aangegeven dat jullie helemaal gelijk hebben met de informatie.
Benoem alles met een knipoog en probeer toch een leuke Community te behouden 🙂
Maar daarnaast begrijp ik zeker dat het vervelend is! Dat lees je ook in mijn berichten.

Of je iets mag verwachten? Zelf zeg ik altijd van niet en als ik dan iets krijg is het mooi meegenomen. Maar zo zit ik in elkaar en dat is misschien iets te zonnig ingezien. Maar over het algemeen kan je lezen dat ik het volkomen met jullie eens ben dat de communicatie best wel wat beter zou mogen (best wel, wel heel erg).

Sorry, ik kan er niet zoveel aan doen. Als ik het kon doen, dan deed ik het graag! Dus dan maar met een beetje humor, wat misschien ook niet echt handig is op dit moment waar mensen op hun toestel zitten te wachten. Excuus als dit dan niet goed over komt, maar de bedoeling is goed.



ik begrijp jou ook wel, en dat is ook wel een van de betere manieren om naar dingen te kijken,..
maar na 7 nachtdiensten laat me goede humeur me een beetje in de steek....:wink:
ik ga lekker 2 weken vakantie vieren (met mijn oude telefoon met barsten in me scherm)
haal mijn fototoestel met zoomlens uit de mottenballen... en zie daarna wel weer of er al wat meer bekend is over de levering..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic