RachelH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer word ik weer aangesloten?

Goedemiddag/avond,

Ik ben 12-08 afgesloten vanwege een betaling die nog betaald moest worden vandaag heb ik die betaald maar aangesloten ben ik nog steeds niet.. Op Facebook werd ik heel vervelend behandeld dus dat het hier beter verloopt. Dit vind ik jammer, want na 4 jaar trouw Vodafone klant hoopte ik wel een beetje fatsoenlijk gedrag van jullie kant. Maar nu terug naar mijn vraag hoelang zou het kunnen duren voordat ik aangesloten word?

Met vriendelijke groet,

Rachel
7 Reacties 7
Carly

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik heb het probleem al weken . Heb gewoon betaald en ben nu zelfs helemaal afgesloten al meerdere malen naar de Vodafone winkel geweest kunnen daar niet helpen omdat ze daar het zelfde nummer moeten bellen als de klanten en zelfs hun komen er niet doorheen zit nu al 2 weken elke dag bijna de hele dag aan de telefoon om iemand te pakken te krijgen maar tevergeefs inloggen of mij Vodafone lukt niet omdat je een sms toe gestuurd krijg maar ja als je afgesloten ben kan je die niet ontvangen . Dus als ik jou was zou ik het zelfde doen als wat ik ga doen lekker overstappen naar de concurrent
Carly

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oja en ze vragen nog geld voor hun klantenservice nummer ook echt helemaal top daar bij Vodafone zo kan iedereen geld verdienen ????
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad jullie allemaal aan om morgen vanaf half 9 hiervoor contact op te nemen met de klantenservice. Vanuit hier kunnen wij jullie niet verder helpen (zie ook de forum regels) als je een rekening niet kunt betalen en je weet dit van te voren maak dan een afspraak hierover met de klantenservice afdeling collections. Op dit moment wordt je inderdaad geblokkeerd. Collections kan zien waarom de blokkade niet verwijderd is. Houd er wel rekening mee dat als het van verschillende banken naar elkaar wordt overgemaakt dat hier een paar dagen tussen kan zitten.

Als je al een aantal weken bent afgesloten is er waarschijnlijk iets anders aan de hand. Je kunt tevens contact opnemen met de chat om te zien wat er is gebeurd etc. Als je aan my Vodafone het e-mail adres hebt gekoppeld kun je tevens aangeven dat je de reset via mail wilt ontvangen.
Zorg er tevens voor dat je alle gegevens bij de hand hebt zoals klantnummer etc en dat de contact persoon inbelt die in het systeem geregistreerd staat.
RachelH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wil niet rot doen of iets maar hoe kan ik contact op nemen met de klantenservice als ik afgesloten ben? Ik bedoel probeer jij maar eens te bellen als je afgesloten ben...

En Carly zou heel graag nu al willen overstappen maar heb net een nieuwe mobiel dus dat gaat me nog 2 jaar duren...
Anonymous
Niet van toepassing
Je hebt verschillende manieren: chat, Facebook, Twitter, of met een ander toestel bellen. Zie ook www.vodafone.nl/support/contact

RachelH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

Ik vind dit heel erg rot om te zeggen, maar zoals je kan lezen ben ik op Facebook heel erg vervelend behandeld. Twitter heb ik niet en dat ga ik ook niet aan maken want mijn probleem hoef niet op het hele internet te staan zodat mensen om me kunnen lachen. Jullie chat is bezet dit komt waarschijnlijk omdat jullie te veel klachten hebben zoals ik op Facebook kan lezen. Ik ben het zat om van het kastje naar de muur gestuurd te worden. Ik was net in de twee Vodafone winkels in de stad en die stuurde me van de ene winkel naar de ander. Ik vind het vervelend dat jullie mij zo behandelen en hoop gewoon dat ik word aangesloten want jk betaal niet voor mijn lol €300,- om vervolgens alleen maar dieper in de **bleep** te komen! Mijn familie en ik willen terug aan gesloten worden en zo moeilijk is dat niet toch? Ik hoop dat ik geholpen word en als het aan het eind van de week nog niet is ga ik toch eens heel erg bot en gemeen zijn! Dit is geen dreigement maar wat moet iemand doen om weer aangesloten te worden? Mijn tante die belt nu al sinds gisteren om iemand te kunnen spreken. Zij werd brut opgehangen toen zijn het probleem vertelde.. Beetje sneu vind je niet? Ik heb het toch echt wel gehad nu met Vodafone!

Met nog vriendelijke groet,

Rachel
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
RachelH Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is voor jou en jouw familie. Ik sluit me echter aan bij de opmerking van steven- dat andere gebruikers jou hiermee niet kunnen helpen via het Vodafone Forum.

Zoals je in onze regels kunt lezen kunnen we via het forum geen klachten in behandeling nemen waarvoor het nodig is om jouw gegevens in te zien. Daarnaast wil ik je erop wijzen dat het gebruik van scheldwoorden in strijd is met de huisregels. Ik sluit daarom dit topic en raad je aan om alsnog contact op te nemen met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic