12ws12

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer toestel kosten bij verlenging abbo

Hi,
wanneer worden de kosten van het toestel in rekening gebracht bij mijn abonnement. Ik heb m'n abonnement verlengd, waarbij ik nog een bepaald bedrag moest betalen voor het toestel. Wanneer worden deze kosten verrekend?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Bedoel je de bijbetaling (van bijvoorbeeld €99,00) als je een dure smartphone hebt gekocht.
Die bijbetaling (extra toestelkosten, bij voornamelijk high-end smartphones) wordt op de eerstvolgende Vodafone rekening opgevoerd.

De overige kosten voor je smartphone (eigenlijk de aflossing) betaal je de komende 24 maanden door middel van de maandelijkse abonnementskosten.

Zie hiervoor MyVodafone App. En MyVodafone Website. Inloggen met je email-adres. Plus het correcte, bijbehorende wachtwoord.

Succes!

Netwerker

Bekijk in context

4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Bedoel je de bijbetaling (van bijvoorbeeld €99,00) als je een dure smartphone hebt gekocht.
Die bijbetaling (extra toestelkosten, bij voornamelijk high-end smartphones) wordt op de eerstvolgende Vodafone rekening opgevoerd.

De overige kosten voor je smartphone (eigenlijk de aflossing) betaal je de komende 24 maanden door middel van de maandelijkse abonnementskosten.

Zie hiervoor MyVodafone App. En MyVodafone Website. Inloggen met je email-adres. Plus het correcte, bijbehorende wachtwoord.

Succes!

Netwerker
12ws12
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik bedoelde de extra kosten voor het nieuwe toestel inderdaad. Deze zijn na drie maanden nog niet afgeschreven?
Uiteraard geen probleem dan 🙂
Anonymous
Niet van toepassing
Hey 12ws12

Mocht je willen weten wanneer deze betaling plaats vindt kun je het beste contact opnemen met de klantenservice hierover om eventuele misverstanden te verkomen.

Groetjes stevied86
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic