Milamber

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer krijg ik een echte goede aanbieding om te verlengen????

Mijn abonnement zit er bijna op en ik mag dus verlengen.... Natuurlijk gelijk gekeken en gebeld wat er mogelijk is. Bij "mijn aanbiedingen" staat er dat er iets mis is gegegaan etc. Dus dan maar contact opnemen met de klantenservice. Krijg dan een link door en daar moet je het maar mee doen.

Mijn abonnement had ik afgesloten via friends and family, maar bij verlenging mag/kan dat ineens niet meer en is alles ineens veel duurder geworden.

Een echte goede aanbieding heb ik nog niet kunnen scoren bij Vodafone. Ik heb dan ook niet het gevoel dat men aan klantenbinding doet.

Ik wil een abonnement waarmee ik praktisch gezien onbeperkt kan bellen met liefst een iphone 5s (dit dan x2 omdat mijn vrouw hetzelfde abonnement destijds heeft afgesloten samen met mij bij vodafone en nu ook wat anders wil).

Dus nogmaals de vraag.... Waar blijft mijn (onze) fantastische aanbieding????????
1 Reactie 1
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi Milamber,

Als je 2 actiecodes hebt kun je voor jou en je vrouw gewoon verlengen via de Friends en Family pagina:
https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Je geeft dan bij de bestelling aan dat je al Vodafone abonnee bent, dan komt het helemaal in orde.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic