hylkeh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer krijg ik de tablet nog?

Hallo,

Ik wil mijn abonnement verlengen en ik wou graag een Samsung Galaxy S5 bestellen.
Mijn abonnement loopt pas eind november af.
Ik vroeg mij af, als ik nu een verlenging regel, of ik dan nog die tablet kan krijgen.
De telefoon komt dan pas in november binnen, dat zou dan te laat zijn voor de actie maar ik heb hem wel besteld voor het einde van oktober.

Mvg,
Hylke
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi hylkeh,

Als je abonnement tot bijvoorbeeld 20 november loopt, mag je 4 mnd van te voren verlengen. Je krijgt op het moment dat je verlengt het toestel direct mee/toegestuurd. Als je het toestel dus nu ophaalt in de winkel en je abonnement verlengt, kun je gebruik maken van de actie.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi hylkeh,

Als je abonnement tot bijvoorbeeld 20 november loopt, mag je 4 mnd van te voren verlengen. Je krijgt op het moment dat je verlengt het toestel direct mee/toegestuurd. Als je het toestel dus nu ophaalt in de winkel en je abonnement verlengt, kun je gebruik maken van de actie.
Patti1968

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteravond de Samsaung Galaxi S5 ontvangen. Er staat nergens bij hoe ik de tablet kan bestellen, waar ik het moet bestellen (adres etc.). Krijg ik dit nog apart door, of moet ik dit zelf uitvogelen??


SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Patti1968 ,

Je hebt het vast over de volgende promotie, https://www.samsung.com/nl/promotions/#/P3BSW2LXFN585/
Je zult meer info vinden op de Samsung site zelf. Mocht je nog andere vragen hebben laat het ons weten.

En mocht er iets mis gaan op de Samsung site kun je het beste contact opnemen met Samsung zelf.
Patti1968

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je wel.

Nu nog aan de aankopbon of iets dergelijks komen. Die heb ik dus niet. Alleen de afleverbon zat in de doos.
Hoe kan ik deze bon opvragen??

Dave

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @Patti1968,

De pakbon wordt altijd meegeleverd. Dit is je aankoopbewijs bij online en telefonische bestellingen.
Patti1968

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt,
Ik heb het allemaal uitgeprint, gekopieerd en op de bus gedaan. Nu afwachten. Anders gaat de Samsung Galaxy S5
lina recta terug naar de afzender.

Dave
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Patti1968 ,

Hopelijk heb je de tablet binnen let je wel op en tijd tussen de 6 - 8 weken als de promotie zeer geslaagd is.
Mocht er iets fout gaan neem dan contact op met Samsung Vodafone is de tussenpersoon die de promotie meer aantoont de webcare crew kan jou dus bijvoorbeeld niet vertellen wat de status is van je tablet. Dus voor inhoudelijke vragen kun je het beste met Samsung zelf spreken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic