Hoi
Melowsy Welkom op het forum
🙂ContractOp het contract zie je de actie van ZIggo niet terug komen. Dit is omdat bij afsluiten, niet gecontroleerd wordt of je aan de voorwaarden voldoet.
Ook staat dit er niet op, omdat als je het abonnement aanpast van ziggo of ons en je voldoet niet aan de voorwaarden meer, wij het verplicht zijn om te geven als het wel erop vermeld staat. Terwijl je dan geen recht hier meer op hebt.
Non-Stop en de actiesZodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.
Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.
Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting ( 5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten).
Ziggo: Zender pakket en het Veilig Online In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo. Je kunt dan ook kiezen uit:
•Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
•Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
•Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd
Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/