jackie03

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt de update van Samsung Galaxy ......

ik heb al een jaar de samsung galaxy GT- i5510 van vodafone en ik ben naar forums gegaan.
Best veel klanten van vodafone met dit toestel verwachten een update naar 2.3 gingerbread.

Wanneer komt deze nu officeel uit? Ik ben al 3 / 4 jaar klant!
Dit verpest het wel voor meerdere personen van vodafone..


3 Reacties 3
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Topictitel en layout post aangepast.

Chris

NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
jackie03 schreef:
ik heb al een jaar de samsung galaxy GT- i5510 van vodafone en ik ben naar forums gegaan.
Best veel klanten van vodafone met dit toestel verwachten een update naar 2.3 gingerbread.
 
Wanneer komt deze nu officeel uit? Ik ben al 3 / 4 jaar klant!
Dit verpest het wel voor meerdere personen van vodafone..
 
Ik denk dat dit komt omdat deze updates eerst goedgekeurd moeten worden door Vodafone. Als je je toestel al een jaar hebt is het wel wat aan de late kant jah :8
 
Verder denk ik niet dat het uitmaakt hoe lang je al klant bent.
 
Grtz,
 
Nez
 
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Dit is volgens mij gewoon een groot nadeel van Android.

Google brengt een nieuwe versie uit van Android, maar vervolgens komt het bij een telefoonfabrikant gewoon op een stapel te liggen om hun aanpassingen er aan te doen.

Zo'n fabrikant kijkt dan natuurlijk simpelweg naar welk toestel bij hun het meest verkocht is, en die wordt als eerste behandeld, dan de op 1 na populairste, etc.

En jij als klant maar wachten.

Niet echt iets waar Vodafone dus iets aan kan doen, die bouwt de firmware niet. Het is de fabrikant, in jouw geval dus Samsung, die de update uit moet brengen.

Sorry dat ik geen beter bericht voor je hebt, ik kan me je frustratie goed indenken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic