Donald 1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Wanneer komt de multisim voor Apple Watch ?

Ik ben erg teleurgesteld in Vodafone! Op zich een prima provider maar zo traag met nieuwe ontwikkelingen.

Vodafone in de meeste omringende landen, zelfs in India, hebben ze multisim voor Apple Watch geïmplementeerd, in Nederland blijft het oorverdovend stil.

 

Zo stil dat ik op het punt sta zowel Vodafone als Ziggo op te zeggen (meerdere abonnementen) en over te stappen naar KPN.

 

Niet mijn eerste keuze maar door Vodafone gedwongen! HOE MOEILIJK IS HET NU OM EEN DATUM TE NOEMEN WANNEER HET BESCHIKBAAR KOMT? Zelfs een jaar of Nee dat gaan wij niet leveren zijn acceptabele antwoorden.

 

Alle klant vragen op de manier zoals tot nu toe gewoon parkeren zijn niet van deze eeuw, zo ga je niet met klanten om! Benieuwd wat voor vaag antwoord er nu weer komen als men überhaupt de moeite neemt om te reageren?

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Donald 1 
Ik snap best dat je teleurgesteld bent, dat ben ik ook, maar je weet niet wat voor afspraken er gemaakt zijn met Vodafone en Apple. Daar kunnen contractueel zoveel punten in zijn opgenomen dat het misschien zelf Vodafone geen datum kan en/of mag noemen van Apple. Het maakt verder niet zoveel uit hoe of wat, er is al een flinke topic over dit onderwerp en Vodafone zegt gewoon helemaal niets.

Vodafone neemt altijd de moeite om antwoord te geven, als er antwoord te geven valt. Elke keer zeggen dat het nog niet komt is op een gegeven moment ook vervelend. Ik doe het dan soms wel, maar goed ik werk niet voor Vodafone. Mijn advies, als je echt zit te springen om een aansluiting met Apple Watch, ga dan naar T-Mobile of KPN en sluit daar een abonnement af. Dan ben je er zeker van dat je over een maand, als je van je Vodafone contract af kan natuurlijk, dol gelukkig. Dan hoef je je ook niet meer te ergeren over dit hele gebeuren.

Echt hoor, ik zeg gewoon eerlijk tegen iedereen. Als je echt wil, dan is de keuze voor een andere provider. Wat betreft een datum of tijd, ik denk dat het nog wel even kan duren. Maar ja, voor hetzelfde geld komt er morgen wel een bericht naar buiten. Ik weet het ook niet 😞 

Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Vodafone kan toch wel zeggen dat het ooit gaat gebeuren ja of nee? Beetje duidelijkheid naar de klanten. Een simpel nee is voldoende of een ja binnen een jaar/2 jaar/3 jaar/etc. Dat is heus wel bekend binnen het bedrijf. Maar om bang te zijn klanten te verliezen, verliezen ze nu klanten. De vraag is er in ieder geval wel.

Rvandego

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 44Likes

"je weet niet wat voor afspraken er gemaakt zijn met Vodafone en Apple. Daar kunnen contractueel zoveel punten in zijn opgenomen dat het misschien zelf Vodafone geen datum kan en/of mag noemen van Apple" Dit snap ik niet, het machtige Vodafone die op praktisch elke ander lokaal netwerk waar ze actief zijn, wel gewoon multi-SIM aanbiedt, dit klinkt weer erg als een excuus. Blijkbaar is Vodafone Nederland geen onderdeel van Vodafone Global, op globaal niveau is het wel geregeld en op lokaal niveau in Nederland niet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic