Beste Vodafone,
Alle begrip voor jou als medewerker en het antwoord, echter Vodafone moet nu toch echt eens gaan inzien dat het verstrekte antwoord nu bij velen een punt van irritatie word.
Het is net zoiets, als dat ik zou zeggen... Ik ga een keer een staatslot kopen waar ik een groot geldbedrag mee ga winnen, ik zal wel eerst het staatslot moeten kopen (maar wanneer ik dat ga doen, dat weet ik nog niet) Maar ik ga het echt een keer doen! En winnen zal ik (maar wanneer, tja dat weet ik nog niet)
EN? Heb je al wat gewonnen? Nee nog niet... maar komt nog wel, heb gehoord dat je een mooi geldbedrag kunt winnen met een ouderjaarslot, maar zal dan wel een lot tegen die tijd moeten kopen.
EN? heb je wat gewonnen met het ouderjaarslot? Nee helaas niet.... Had het lot in de winkel in mijn handen, maar was mijn bankpasje vergeten en kon hem niet afrekenen. en daarna was het er niet meer van gekomen 😞 Ik denk dat ik volgende maand wel een keer ga mee doen....(maar moet eerst het lot kopen)
Natuurlijk een groot onzin verhaal hier boven geschreven, maar irritant is het verhaal wel (het gaat nergens over)
Net als de antwoorden die gegeven worden op de vraag over ondersteuning onenumber voor de galaxy smartwatch.... Je kunt als bedrijf niet zo onduidelijk blijven. (speelt deze kwestie nou een maand of 3.... jah......) maar niet na zoveel tijd steeds maar zeggen (we zijn er mee bezig, maar weten niks!
Maar goed, voor mij is het in iedergeval duidelijk... Op naar de concurent.
Vriendelijke groet,
M. Palm ( Binnenkort Ex Vodafone klant)