Jamesj0710

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wanneer komt Onenumber voor Samsung watches beschikbaar?

Beste Vodafone,

Ik heb inmiddels een galaxy watch 6 classic LTE en zou graag gebruik willen maken van het volledige potentieel van mijn horloge. Helaas wordt het hier in NL door Vodafone nog steeds niet ondersteund na meer dan een jaar maar door jullie collega's aan de andere kant van de plas wel (zie foto). Daar heb je de keuze uit Apple, Samsung en Xiaomi. Misschien eens vragen hoe hun dat doen? Mijn contract met Vodafone/Ziggo loopt tot eind dit jaar anders overweeg ik serieus om over te stappen naar KPN die dit wel gewoon ondersteund. Het kan toch niet zo moeilijk zijn als het bij hetzelfde bedrijf in een ander land het wel kan. Ik hoor graag van jullie. Mvg Jim

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3610Posts
  • 1097Oplossingen
  • 1186Likes

Hi @Jamesj0710, welkom hier.

Je bent niet de enige die graag wilt weten wanneer OneNumber beschikbaar komt voor Samsung Watches. Deze vraag keert regelmatig terug, zoals je ook ziet in dit topic. Helaas is er nog geen ander nieuws wat ik kan melden dan het antwoord wat hier al is gegeven. Zelf hoop ik ook dat OneNumber beschikbaar komt voor meerdere type watches. 

Jamesj0710
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia,

Ja leuk zo'n standaard antwoord maar dan heb je niet het volledige verhaal gelezen en de foto bekeken. Ik zal hem nog een keer vragen. Waarom kan het in Ierland wel en hier niet? Het screenshot is van Vodafone Ierland en daar ondersteunen ze het wel. Ik zou ipv het standaard antwoord te geven misschien eens wat dieper in de materie duiken en Vodafone Ierland eens contacteren en vragen hoe hun het daar wel voor elkaar krijgen en kom dan terug met een goed antwoord. Ik hoor graag van je. Mvg Jim

Jamesj0710
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier heb ik nog een artikel gevonden (zie foto) van  een jaar geleden dat de samsung watches al ondersteund worden bij Vodafone Ierland. Vertel mij alsjeblieft hoe dit kan? Mvg Jim

Tjeerd85

Raadgever
  • 111Posts
  • 24Oplossingen
  • 27Likes

Vodafone Ierland is niet hetzelfde bedrijf als

Vodafone Nederland. Helaas hèb je je antwoord al gekregen en daar moet je het voor nu mee doen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic