Michiel 3

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt OneNumber voor Samsung watches beschikbaar?

Wanneer wordt het mogelijk om een e-sim te koppelen met samsung smartwatch? Nu kan alleen apple, maar dat heb ik niet en wil ik niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Op deze vraag hebben de Vodafone medewerkers nog geen antwoord. Als het net zo lang duurt als bij het accepteren van de Apple Watch dan moet je nog even geduld hebben. Ja sorry, maar er is nog geen enkel duidelijkheid hierover. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Op deze vraag hebben de Vodafone medewerkers nog geen antwoord. Als het net zo lang duurt als bij het accepteren van de Apple Watch dan moet je nog even geduld hebben. Ja sorry, maar er is nog geen enkel duidelijkheid hierover. 

Roeland1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

https://n.vodafone.ie/shop/onenumber.htmlhttps://n.vodafone.ie/shop/onenumber.html

 

Oftewel in Ierland is het precies andersom...het kan dus wel

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Wat heb je daaraan, @Roeland1 ?

Dat het in andere landen het wel werkt, fijn om te weten, maar de topic vragen er er niets aan natuurlijk. Afwachten of overstappen, dat is enige wat je kan doen. 

Roeland1

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Als het in andere landen wel werkt hoeft het dus niet zo lang meer te duren. Ik weet het, hoop is uitgestelde teleurstelling, maar toch.

Michiel 3
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Jammer wel dat ze zo vaag zijn en ook niet zelf reageren. Zou liever naar andere provider gaan maar zit er nog even aan vast. Bij kpn en odido is het wel mogelijk. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Als het echt dringend is en je hebt het nodig?! Koop je abonnement af bij Vodafone en stap over naar een andere provider. Ligt aan je contractduur hoeveel dat is 🫣😁

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic