Elgerard

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer komt OneNumber beschikbaar voor de Samsung Galaxy smartwatch 7 LTE?

Aangezien ik binnenkort de Samsung smartwatch 7 Lte  ga aanschaffen met de doelstelling om mijn smartphone thuis te laten is mijn vraag of iemand weet wanneer Vodafone de multisim ook beschikbaar heeft voor Samsung gebruikers of moet je dan toch naar een andere provider?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 178Posts
  • 16Oplossingen
  • 61Likes

Hallo @Elgerard, Jammer genoeg ben je niet de enige die hier naar vraagt en je zal ook voorlopig ook niet de laatste zijn, maar hier is nog niks over bekent. Vodafone heeft tegenwoordig wel een pagina waar je je gegevens kunt achterlaten. Als er iets bekend wordt over het leveren van mobiele data op de Samsung Watch LTE, laat Vodafone het je direct weten. Je kan de pagina HIER vinden

Bekijk in context

1 Reactie 1
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 178Posts
  • 16Oplossingen
  • 61Likes

Hallo @Elgerard, Jammer genoeg ben je niet de enige die hier naar vraagt en je zal ook voorlopig ook niet de laatste zijn, maar hier is nog niks over bekent. Vodafone heeft tegenwoordig wel een pagina waar je je gegevens kunt achterlaten. Als er iets bekend wordt over het leveren van mobiele data op de Samsung Watch LTE, laat Vodafone het je direct weten. Je kan de pagina HIER vinden

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic