MathijsK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wanneer komt OneNumber beschikbaar voor Samsung Galaxy Watch 6 eSIM 2024?

Ik heb sinds kort een Samsung Galaxy Watch 6 met LTE. Ik dacht met eSIM zit ik goed bij Vodafone, maar nu blijkt dat in 2024!!! alleen nog maar de Apple Watch gebruikt kan worden. De concurrentie (KPN) ondersteund dit wel gewoon. Wanneer gaat Vodafone wel ondersteuning bieden. Ik zit nog een jaar vast aan Vodafone, maar op deze manier zijn ze me na meer dan 20 jaar als klant kwijt.

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3481Posts
  • 1052Oplossingen
  • 1137Likes

Hi @MathijsK, welkom hier!

Vooralsnog ondersteunen we op dit moment alleen OneNumber i.c.m Apple Watches. In de toekomst willen we dit ook zeker mogelijk maken voor smartwatches voor Samsung. Hiervoor is nog geen datum bekend, maar zodra daarover meer bekend is dan zullen we dit delen via de gebruikelijke kanalen.

MathijsK
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat heb ik inmiddels ook begrepen, vind dit echter wel een hele vreemde gang van zaken. Dit soort horloges zijn al een flinke tijd op de markt en jullie concurrentie ondersteund dit wel gewoon. Ik dacht dat ik bij een premium provider zat, ik betaal de hoofdprijs, maar met dit soort technieken lopen jullie hopeloos achter. Ik stap wel zo snel mogelijk over naar KPN, die hebben hun zaken wel op orde. Dag Vodafone na meer dan 20 jaar. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic