Knutselsnoop

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer kan ik mijn multisim verwachten?

Ik ben 11 februari overgezet van mijn oude provider naar Vodafone met nummerbehoud. Ik heb een Red Super abonnement afgesloten met 6Gb internet en een multisim. Wanneer kan ik mijn multisim verwachten?M vr gr. Wendy
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je krijgt deze zo snel mogelijk in de paar dagen nadat je nieuwe abonnement in gaat.

Bekijk in context

4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je krijgt deze zo snel mogelijk in de paar dagen nadat je nieuwe abonnement in gaat.
Samanthav89

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde alleen mijn nieuwe abonnement is 24 februari ingegaan. Ik heb nog steeds geen multisim ontvangen.

Met groet,
Samantha
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Samanthav89 ,

Oei zo zou het niet moeten gaan, ik raad je even aan om de klantenservice hiervan op de hoogte te stellen!
Support, https://www.vodafone.nl/support/
Knutselsnoop
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb vandaag, precies een maand na overzetting en minstens 3 telefoontjes naar Vodafone eindelijk mijn multisim ontvangen,... Past hij niet in mijn mini Ipad... Het is geen nano sim. Ik was echt nijdig, want ik ben totaal al sinds 30 december bezig om mijn abonnement af te sluiten, ben een week dagelijks aan het bellen geweest om te weten te komen wat er aan de hand was, moest toen mijn abonnement opnieuw aanvragen. En voor ik dat kon doen moest ik ook al 5 werkdagen wachten voordat dit kon.

Daarna het gezeur met die multisim, die dus uiteindelijk niet past omdat het geen nano is. Terwijl het bij mijn tweede telefoontje nog gevraagd is door de persoon achter Vodafone. En met de multisim duurde het dus volgens dit forum een paar dagen, na 1 week gebeld en toen duurde het Max 10 werkdagen, na 2 weken weer gebeld toen was er iets fout en moest ik opnieuw 5-10 werkdagen wachten. Dat is dus morgen, vorige week vrijdag nog gebeld om te vragen waar het blijft en toen kon er geen termijn van levering worden gegeven.

Vandaag lag hij dus toch in de bus.... Maar niet de goede. Maar ja als ik een klacht indien, omdat het afsluiten van abonnement ook al fout ging en heb ik een duurder abonnement dan ik wilde, dan word er gemeld dat je klacht binnen 14 dagen wordt beantwoord. Kip heb bijna 4 weken moeten wachten voor ik antwoord kreeg. Ben dus wel een beetje klaar met Vodafone.... Het abonnement wat duurder is geworden door dat gezeur, heb ik dan inmiddels vrede mee, maar nu heb ik een maand voor een 6!! Gb abonnement betaald en niet kunnen gebruiken (volledig) omdat de multisim er niet was....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic