Ik heb vandaag, precies een maand na overzetting en minstens 3 telefoontjes naar Vodafone eindelijk mijn multisim ontvangen,... Past hij niet in mijn mini Ipad... Het is geen nano sim. Ik was echt nijdig, want ik ben totaal al sinds 30 december bezig om mijn abonnement af te sluiten, ben een week dagelijks aan het bellen geweest om te weten te komen wat er aan de hand was, moest toen mijn abonnement opnieuw aanvragen. En voor ik dat kon doen moest ik ook al 5 werkdagen wachten voordat dit kon.
Daarna het gezeur met die multisim, die dus uiteindelijk niet past omdat het geen nano is. Terwijl het bij mijn tweede telefoontje nog gevraagd is door de persoon achter Vodafone. En met de multisim duurde het dus volgens dit forum een paar dagen, na 1 week gebeld en toen duurde het Max 10 werkdagen, na 2 weken weer gebeld toen was er iets fout en moest ik opnieuw 5-10 werkdagen wachten. Dat is dus morgen, vorige week vrijdag nog gebeld om te vragen waar het blijft en toen kon er geen termijn van levering worden gegeven.
Vandaag lag hij dus toch in de bus.... Maar niet de goede. Maar ja als ik een klacht indien, omdat het afsluiten van abonnement ook al fout ging en heb ik een duurder abonnement dan ik wilde, dan word er gemeld dat je klacht binnen 14 dagen wordt beantwoord. Kip heb bijna 4 weken moeten wachten voor ik antwoord kreeg. Ben dus wel een beetje klaar met Vodafone.... Het abonnement wat duurder is geworden door dat gezeur, heb ik dan inmiddels vrede mee, maar nu heb ik een maand voor een 6!! Gb abonnement betaald en niet kunnen gebruiken (volledig) omdat de multisim er niet was....