hallo ik heb mijn abonnement verhoogt en dit zal een paar dagen geleden al zijn moeten ingegaan maar dat is niet zo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is me nu duidelijk, helaas kreeg ik een mail dat mijn abonnement een poos gelden van start zal gaan en na bellen met jullie werd ik na een kwartier doorverwezen naar de winkel dus een half uur in de auto en een half uur wachten tot ik aan de beurt was en toen zei mevrouw: “ja haha dat sturen ze dan wel maar je nieuwe abonnement gaat pas in als je oude daadwerkelijk is verlopen. ??♂️??♂️??♂️ #communicatie is dan wel een verbeter puntje bij jullie, verder ben ik al jaren een zeer tevreden klant.
Hoi@HermanHuizinga
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is een klanten helpen klanten Community en voor ons als klanten onder elkaar niet mogelijk om hier naar te kijken. Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.
Eventueel kan je ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Ook daar zitten mensen die je kunnen helpen en kijken wat er nu aan de hand is.
Laat nog even weten hoe het is afgelopen en of het je is gelukt om het weer goed te kijken.
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega’s @HermanHuizinga? Is het abonnement al omgezet?
Het is me nu duidelijk, helaas kreeg ik een mail dat mijn abonnement een poos gelden van start zal gaan en na bellen met jullie werd ik na een kwartier doorverwezen naar de winkel dus een half uur in de auto en een half uur wachten tot ik aan de beurt was en toen zei mevrouw: “ja haha dat sturen ze dan wel maar je nieuwe abonnement gaat pas in als je oude daadwerkelijk is verlopen. ??♂️??♂️??♂️ #communicatie is dan wel een verbeter puntje bij jullie, verder ben ik al jaren een zeer tevreden klant.
Waar stond precies dat het meteen in zou gaan@HermanHuizinga?
Dan ga ik dit intern aankaarten zodat verbeterd kan worden. Is dit een aparte mail geweest of je orderbevestiging?
Mail.
Dankjewel @HermanHuizinga
Ik ga het intern aankaarten dat het mis gaat met de orderbevestiging.
Topic gesloten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.