elsje555

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer gaat mijn Sim-Only verlenging in?

Hallo!

Ik heb gisteren mn abonnement velengt via internet in de hoop dat hij vandaag meteen in zou gaan. Wanneer moet deze normaal gesproken in gaan? Mijn huidige abonnement vervalt 30 maart, dus 30 novbemer via internet verlengt naar een sim-only.

Groetjes
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @elsje555

Het is niet helemaal duidelijk wat je nu voor abonnement hebt. En of je hebt gekozen voor een smartphone-included abonnement met Apple iPhone 6 (de titel van jouw topic).

Of een SIM-ONLY-abonnement (laatste zin van jouw bericht).

Maak dat even duidelijk.
Meestal gaat een nieuwe abonnement direkt in, na behandeling en goedkeuring door een medewerker van Vodafone.
Maar indien je nu een smartphone-included abonnement hebt. Dan kun je pas op 30 Maart 2015 verlengen naar een SIM_ONLY-abonnement. Dit omdat je nu je smartphone nog aan het aflossen bent.

Ook is de Apple iPhone 6 moeilijk leverbaar.

Zie dit topic (berichtnummer 1) : http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Leveringen-amp-Beschikbaarheid-iPhone-6-en-iPhone-6-Plus/td-p/1908...

Succes!

Netwerker
elsje555
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb een fout gemaak in de tiltel, geen idee hoe iphone 6 er bij gekomen is.
Maar ik heb nu een abonnement met een telefoon, betreft iphone 5, deze heb ik 2 jaar geleden afgesloten. Op internet staat dat je 4 mnd van ten voren je contract kan verlengen, dit heb ik dus gisteren gedaan. Maar ik heb geen nieuw toestel genomen maar een sim only abonnement.
Maar betekend het dus dat ik tot 30 maart moet wachten omdat dan nu nog voor mijn iphone 5 betaal? En als ik een abonnement had uitgezocht met toestel was hij vandaag wel in gegaan?

Hoop dat iets duidelijker is. 🙂

Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @elsje
Hetgeen je zegt klopt helemaal. Als je van een abonnement mét toestel naar een sim only gaat, dan zetten we je abonnement om, op de einddatum van je huidige contract. Neem je een abonnement met nieuwe telefoon, dan zetten we alles per direct om.
Gr. Per
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic