Ruud001 wrote:
Wij willen E-Sim!!!!
Energieboy wrote:Olofg wrote:Steven is met vakantie, dus die kan je daar niet verder mee helpen op dit moment.
Vodafone stelt ons geduld wel op de proef. Ik wacht nog een maandje en dan neem ik de bene als ze niet meekunnen met de moderne techniek anno nu
Steven hoe staat het ervoor bij vodafone
Voorlopig blijft Vodafone nog stil tot ze gaan melden dat het veilig is en dat ze er mee online komen. Zolang je daar nog niets van hebt vernomen via een pers bericht of via aankondiging op de website, is er nog geen eSim bij Vodafone.
Gillosh wrote:
ik wacht nog een maand op vodafone als ze in die maand niet met de esim komen ga ik naar t-mobile. ??
Energieboy wrote:
Vragen over de eSim, die kan je hier vinden:
eSIM FAQ: veelgestelde vragen over de eSIM op de iPhonehttps://www.iculture.nl/uitleg/esim/faq/
Denk dat je daar beter alles kunt lezen dan hier om informatie te vragen. Voorlopig zal Vodafone nog een eSim uitbrengen: VodafoneZiggo volgt de ontwikkeling rondom de eSIM met grote interesse. Over toekomstige plannen kunnen wij echter geen uitspraken doen.
Energieboy wrote:
Jawel, daar komt het bericht wat Steven al eens heeft geschreven:
Vodafone bekijkt de veiligheid en komt daarom nog niet met de eSIM
Hij schreef: begrijp mij niet verkeerd. Ik zie ook graag dat de e-sim uitgerold wordt en wacht net zoals jullie op een antwoord. Ht heeft zeer zeker te maken met een stukje veiligheid en systemen. Daarnaast spelen er ook nog andere factoren mee.
En ja hoor, nog geen week later, dat de eSIM uit komt bij TM, komt dit bericht:
Hackers kunnen 06-nummer makkelijker overnemen door komst van Digitale simkaart (eSIM)
https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/4827171/esim-sim-swapping-06-nummer-overnemen-hacken
Energieboy wrote:
Afwachten, dat is alles wat we kunnen doen. En misschien gaat het ook net zoals met Apple Pay. De ING was eerst en de andere banken mochten alleen toekijken en de ING met de eer als eerst dit aan te bieden. Eigenlijk verwacht ik dit ook met de eSIM. T-Mobile was de eerste, heeft er misschien veel voor moeten dokken, en die zeggen dan ook, de eerste X maanden zijn we daar alleen in en daarna mogen de anderen ook.
Lees verhalen dat mensen zelfs zijn overgestapt van RABO naar ING en nu komt het ook gewoon bij de RABO en AMRO. Dus gewoon nog even geduld hebben en dan komt het heus wel. T-Mobile was ook de eerste met een Abonnement met iPhone (weet nog goed dat ik daar mijn eerste iPhone moest komen met abonnement).
Zou zeggen, hang achterover en Wijnen Wijnen Wijnen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ruud001 wrote:
Aanstaande vrijdag hoop ik mijn nieuwe iPhone van Vodafone te ontvangen. Ik hoop dat dan ook de E-sim beschikbaar komt. :grin:
iMars wrote:
Voor mij is het simpel, als Vodafone niet snel met de esim komt (of i.i.g. duidelijkheid), dan stap ik gewoon over naar TMobile. En ik denk dat er meerdere zijn die dat doen...
Dus Vodafone: Kom op met de e-sim!!!!
Zou wel een mooie stunt zijn als Vodafone morgen in ene komt met de esim, tegelijkertijd met iOS 13 😉
iMars wrote:
Voor mij is het simpel, als Vodafone niet snel met de esim komt (of i.i.g. duidelijkheid), dan stap ik gewoon over naar TMobile. En ik denk dat er meerdere zijn die dat doen...
Zou wel een mooie stunt zijn als Vodafone morgen in ene komt met de esim, tegelijkertijd met iOS 13 😉
Energieboy wrote:iMars wrote:Gelijk heb je :sunglasses:
Als je graag de eSIM wilt gebruiken en Vodafone heeft deze niet, dan stap je over.
Afwachten ....
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.