Morfe wrote:
wellicht zelfde reden waarom ze ineens met Vodafone Red ook geen multisim meer kunnen/willen ondersteunen maar wel dualsim? Of andersom? #fail?
Energieboy wrote:Morfe wrote:Deze info wil ik wel even anders informeren want Vodafone Red abonnementen kan iedereen WEL een Multi Data Sim aanvragen! Er staat op de Website: Je kunt Multi Data Sim aanvragen voor alle aangesloten Red abonnementen, behalve voor Red Together en Red Together Extra.
wellicht zelfde reden waarom ze ineens met Vodafone Red ook geen multisim meer kunnen/willen ondersteunen maar wel dualsim? Of andersom? #fail?
Dus je informatie klopt half, als ik zo vrij mag zijn om daar iets over te zeggen :sunglasses:
Het zou fijn zijn als het personeel dat de klanten helpt dit ook weten. En je daarop wijzen i.p.v. ontkennen dat het niet mogelijk is bij herhaaldelijk duidelijk navraag te doen. Zeker als je van het meest uitgebreide Red abonnement een overstap naar een nieuw Red together abonnement wordt geadviseerd. Daarnaast vind ik het uiterst klant onvriendelijk dat dit dus blijkbaar niet kan bij dit abonnement. Wat levert het Vodafone op behalve frustratie van (al jaren trouwe) klanten. De data wordt toch gebruikt.
maar je weet, overal waar Apple mee uit komt duurt bij ons in Nederland altijd veel langer voor we het kunnen gebruiken. Kijk maar naar de HomePod, die is er nog niet in Nederland!
Apple Pay kwam ook zomaar opeens, wie weet komt het wel in September naar Vodafone bij de nieuwe iPhone? We zullen zien en dan ook nog maar afwachten hoe ze het gaan leveren. Zeker te weten dat als Vodafone de eSim uit brengt iedereen weer gaat schrijven dat die het niet eens is met de prijzen (eenmalig of maandelijks) en dat er alleen een Abonnement eSim komt en geen Prapaid eSim.
Het blijft gissen maar het is altijd goed om op deze pagina zo nu en dan Vodafone er te aan herinneren dat we het graag willen.
Steven wrote:
Op dit moment heeft geen een provider de e-sim.
Meer informatie dan ik hierboven al heb gegeven, heb ik dan ook niet. Zodra ik meer weet, laat ik dit hier weten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.